Odpowiedz

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Dalej nie mam odpowiedzi !! Paranoja jakaś?! Czekam na wyjaśnienie sytuacji 12.06 jeśli nie mam pieniędzy swoich pieniędzy na koncie zgłaszam sprawę na policję.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaProchow
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
05-06-2017
Wiadomość 11 z 125 (22 244 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Z pomocą policji nie wygrasz. Banki sa tak zabezpieczone ze nawet pilicji nie ujawnia danych z wpłatomatu. Jedyny bat na banki to Rzecznik Finansowy.
Ja dzieki Rzecznikowi odzyskałem kasę. Fakt że trwało to prawie rok ale wygrałem.
Odpowiedz
0 Lajków
Kamil_Kacz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-06-2017
Wiadomość 12 z 125 (22 131 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Witam

W dniu 3 sierpnia 2017 wpłatomat zabrał moje 1700 zł przeznaczone na ratę i zwrócił tylko kartę. Po zgłoszeniu reklamacji otrzymałam informację, że mają 7 dni na rozpatrzenie, bo musi przyjechać serwis i przeliczyć pieniądze w zepsutym wpłatomacie. Zapewniono mnie, że na pewno to będzie szybciej. Nie było - w ostatnim dniu ponagliłam zgłoszenie na infolinii i otrzymałam sms, że rozpatrzenie reklamacji mam dostępne na rachunku bankowości elektronicznej. Oto jej treść: w sprawie Pani reklamacji poczyniliśmy działania, które pozwolą ją dokładniej wyjaśnić. Niestety wydłuży to nieco czas oczekiwania na naszą odpowiedź. Skontaktujemy się z Panią po wyjaśnieniu sprawy - najpóźniej – 24 sierpnia 2017. Czy to jakieś kpiny?? Z czego mam opłacić rachunki?? Skąd mam wziąć na życie i jedzenie?? To chyba jakieś nieporozumienie! Poradźcie coś proszę. Na pewno będę kończyć współpracę z tym bankiem, mąż też ma konto, więc na pewno je zamknie. 

 

Odpowiedz
0 Lajków
adrmag6988
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-08-2017
Wiadomość 13 z 125 (20 927 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Staramy się, aby reklamacja została rozpatrzona szybciej.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 14 z 125 (20 847 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

miałam dziś taką samą sytuację. wcieło mi 2600zł . to złodziejstwo. wstyd by mi bylo pracować w takim miejscu jak ING . brak mi słów . 

Odpowiedz
0 Lajków
agatatg
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
04-09-2017
Wiadomość 15 z 125 (20 527 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

miałam dziś taką samą sytuacje. INg ukradło mi 2600zł . Trzeba to gdzieś zgłosić ! policja nie pomoże, myśle nad telewizją bo widzę , że oszukanych osób jest więcej !!
Odpowiedz
0 Lajków
agatatg
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
04-09-2017
Wiadomość 16 z 125 (20 526 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Każde zgłoszenie reklamacyjne jest przez nas wnikliwie analizowane i każdorazowo przeliczamy kwotę w danym urządzeniu. Ponadto staramy się możliwie jak najszybciej rozpatrywać zgłoszenia reklamacyjne.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 17 z 125 (20 458 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Witam, zgłoszenie 12995/09/2017 - jak długo mam jeszcze czekać na zwrot pieniędzy - czekam już od środy, tak wygląda u Państwa obsługa klienta?

Odpowiedz
0 Lajków
jurasgr
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-10-2017
Wiadomość 18 z 125 (19 651 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

W przypadku reklamacji związanej z brakiem zaksięgowania wpłaty rozpatrzymy ją do 7 dni kalendarzowych. Jeżeli nadal nie otrzymałeś odpowiedzi to prosimy o kontakt z doradcą z zakresu reklamacji pod numerem 32 357 00 62 (do godziny 19:00).



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 19 z 125 (19 588 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Dzisiejszego dnia tj. 31.10 w godzinach wieczornych ok 20:40  , kultularnie udałem się do placówki banku n ul. Warszawską 147 w Kielcach aby wpłacić kasę na opłaty , 2800 zł , opłaty zawsze wykonuje ostatniego dnia każdego miesiąca , robię to na ostatnią metę , ale tym razem naprawdę się zaskoczyłem kiedy wpłatomat mi wysłał komunikat proszę odebrać nierozpoznane banknoty i nic nie wydał, oprócz karty, z reguły tej że jutro swięto dopiero w czwartek rano będę mógł się kontaktować z bankiem. Mam nadzieję , że sprawa się zakończy pomyślnie , i jeśli czyta to pracownik banku proszę o pomoc, gdyż 2800 to sporo , oszczędzam na wszystko i w ciągu 5 min tracę kasę w tak bezsensowny sposób, rachunki się nie zapłacą a na reklamacje będzie trzeba czekać, nigdy żadnych problemów z bankiem ani bankomatami nie miałem ale w tym momecie jestem bardzo bardzo zawiedziony i smutny...

Odpowiedz
0 Lajków
arkzp8240
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
31-10-2017
Wiadomość 20 z 125 (19 159 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re.: Zmiana numeru telefonu na estoński.

Dziękujemy za zgłoszenie. Poprawimy to.

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy