12-06-2024 10:30
Witam, wczoraj dokonywałem wpłaty na 2000 zł, włożyłem karte, wpisałem kwotę, włożyłem pieniądze wszystko przebiegało pomyślnie, oddało kartę potwierdzenie również dostałem, ale pieniądze nie. Złożyłem reklamacje w aplikacji, lecz czas rozpatrzenia sprawy mija 03.07.2024. Dzwoniłem na infolinie, Pani niestety nie była w stanie mi pomóc. Jestem w teraz w trudnej sytuacji. Pieniądze miały być przeznaczone do opłaty studiów termin do dzisiaj czyli 12.06. Takie sytuację powinny być rozwiązywane w trybie pilnym. Jest jakaś opcja przyśpieszenia tej operacji? Numer sprawy to 108443/062024
12-06-2024 10:52
12-06-2024 11:16
Czyli nie liczyć na to, że bank poczuję się do odpowiedzialności i jak najszybciej zwróci moją należność?
12-06-2024 11:31
12-06-2024 11:34
12-06-2024 11:38
Dziękuje bardzo, dam znać jak coś ruszy w sprawię
12-06-2024 14:05
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Termin podany przy zgłoszeniu jest maksymalnym. Przekazałam w Twojej sprawie wiadomość do zespołu reklamacyjnego z prośbą o przyspieszenie.
09-11-2025Przekazałam Twoją opinię do zespołu, który zajmuje się naszą ofertą i usługami.
09-11-2025Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.
09-11-2025
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |