Odpowiedz

Bankomat wciągnął moje pieniadze

Witam, wczoraj dokonywałem wpłaty na 5980 zł, włożyłem karte, wpisałem kwotę, włożyłem pieniądze po czym wyskoczyło AWARIA TERMINALA, karte oddało ale pieniędzy już nie, złożyłem reklamacje telefonicznie, lecz czas rozpatrzenia sprawy mija 23.05.2024.. Oznacza to że pieniądze, które były na opłatę rachunków dostanę już po terminie opłaty a mam kilka kredytów do opłacenia… Przelew za kredyty mam zrobić do 4.05.2024. Jest jakaś opcja przyśpieszenia tej operacji? Numer sprawy to 121926/042024

Odpowiedz
0 Lajków
Dzmixo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
30-04-2024
Wiadomość 1 z 5 (3 707 wyświetleń)

Re: Bankomat wciągnął moje pieniadze

Przepraszam za kłopot. Przekazałem prośbę o przyspieszenie tej sprawy do odpowiedniego zespołu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
602
127
12-04-2017
Wiadomość 2 z 5 (3 696 wyświetleń)

Re: Bankomat wciągnął moje pieniadze

Dziękuje za szybką odpowiedz, proszę podpowiedzieć kiedy mogę spodziewać się zwrotu pieniędzy przy przyspieszonym procese?

Odpowiedz
0 Lajków
Dzmixo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
30-04-2024
Wiadomość 3 z 5 (3 687 wyświetleń)

Re.: Bankomat wciągnął moje pieniadze

pieniądze wrócili na konto dziękuje za szybką obsługę
Odpowiedz
0 Lajków
Dzmixo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
30-04-2024
Wiadomość 4 z 5 (3 644 wyświetleń)

Re: Re.: Bankomat wciągnął moje pieniadze

Cieszymy się, że udało się sprawę wyjaśnić.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
462
85
18-01-2021
Wiadomość 5 z 5 (3 636 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Podpisanie umowy kredytowej - przebieg spotkania

Witam serdecznie,

 

Otrzymałem pozytywną decyzję kredytową na kredyt hipoteczny, wszystkie sprawy do tego momentu załatwiłem online. Jestem już po spotkaniu online ze specjalistą gdzie omówiliśmy projek

...

22-04-2025
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Niedługo minie półtora roku od wprowadzenia funkcji CarPlay. Kiedy w końcu uczynicie ją użyteczną?

Sam pomysł i fakt, że to wprowadzono jest MEGA przydatny, ale funkcja ta musi działać bez konieczności

...

22-04-2025
Re.: Rozliczenie dywidendy z etf

Prześlij do nas to pytanie w module Makler w zakładce "Wiadomości" lub przedzwoń na infolinię biura maklerskiego nr 32 357 00 32 (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00).
Bę...

22-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy