30-04-2024 09:03
Witam, wczoraj dokonywałem wpłaty na 5980 zł, włożyłem karte, wpisałem kwotę, włożyłem pieniądze po czym wyskoczyło AWARIA TERMINALA, karte oddało ale pieniędzy już nie, złożyłem reklamacje telefonicznie, lecz czas rozpatrzenia sprawy mija 23.05.2024.. Oznacza to że pieniądze, które były na opłatę rachunków dostanę już po terminie opłaty a mam kilka kredytów do opłacenia… Przelew za kredyty mam zrobić do 4.05.2024. Jest jakaś opcja przyśpieszenia tej operacji? Numer sprawy to 121926/042024
30-04-2024 09:14
Przepraszam za kłopot. Przekazałem prośbę o przyspieszenie tej sprawy do odpowiedniego zespołu.
30-04-2024 09:48
Dziękuje za szybką odpowiedz, proszę podpowiedzieć kiedy mogę spodziewać się zwrotu pieniędzy przy przyspieszonym procese?
30-04-2024 13:35
30-04-2024 13:43
Cieszymy się, że udało się sprawę wyjaśnić.
U mnie jest inaczej. Zarówno wczoraj jak i dziś podczas próby założenia konta w promocji aplikacja się samoczynnie zamyka. Dzieje się tak podczas robienia drugiego zdjęcia dowodu osobistego (tylnej st
... 28-06-2024Słyszałam wiele opinii o Scorector, że serwis jest odpowiednikiem BIK. Można tam bezpłatnie sprawdzić scoring kredytowy, przejrzeć swój profil finansowy i uzyskać porady dotyczące jego poprawy. Chętni
... 28-06-2024Oczywiście, temat przewija się od lat, a do tej pory żadnych zmian.
Jeżeli ING tak bardzo kocha maskowane hasła, to niech jest zostawi, ale da możliwość zmiany innym użytkownikom.
Oczywiście, że mask
... 28-06-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |