27-05-2024 08:36
29-05-2024 09:08
Termin, który podajemy przy zgłoszeniu jest ostatecznym (najpóźniej do). Sprawy związane z awariami urządzeń rozwiązujemy tak szybko, jak to możliwe - zwykle do kilku dni. Numer Twojej reklamacji przekazałem do działu reklamacyjnego celem pilnego rozpatrzenia.
Witam,
Chciałbym wykonać przelew na Ukrainę, mam konto w złotówkach (PLN). Odbiorca ostatecznie będzie potrzebował hrywien (UAH).
Jak najlepiej zrobić taki przelew? Na liście obsługiwanych walut w ING
... 17-06-2024Po kolejnym tygodniu czekania (w sumie już prawie miesiąc od dosłania dokumentów) ING obudziło się z prośbą o nowe zaświadczenia od pracodawcy. Śmiech na sali. Potem pewnie znowu czekałby nas kolejny
... 17-06-2024Ciekawostka - przed chwilą logowałem się do Mojego ING i prawidłowo zadziałało uzupełnianie nazwy użytkownika oraz hasła. Przy drugiej próbie było również poprawnie. Natomiast w ING Business nadal nie
... 16-06-2024