27-05-2024 08:36
29-05-2024 09:08
Termin, który podajemy przy zgłoszeniu jest ostatecznym (najpóźniej do). Sprawy związane z awariami urządzeń rozwiązujemy tak szybko, jak to możliwe - zwykle do kilku dni. Numer Twojej reklamacji przekazałem do działu reklamacyjnego celem pilnego rozpatrzenia.
Dzień dobry. 20.09.2024r. złożyłam wniosek w procesie NWH. Trwa analiza. Dziś przeczytałam, że od 30.09 przywracacie oprocentowanie zmienne do kredytów hipotecznych. Czy w trakcie analizy można będzie
... 27-09-2024Dzień dobry,
moja partnerka założyła właśnie konto osobiste Direct w ING. Za każdym razem, gdy chce zrobić przelew BLIKiem na nr telefonu, musi nie tylko wpisywać PIN (co jest uzasadnione), ale także p
... 27-09-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |