Odpowiedz

AWARIA MODUŁU WPŁAT

Proszę o pomoc. W dniu 27.05.2024r. dokonywałam wpłaty kwoty 1500 pln we wplatomacie planet cash. Wplatomat zabrał pieniądze, po czym pojawił się komunikat 'awaria modułu wpłat'. Nie otrzymałam wydruku, pieniądze nie zostały zaksięgowane na koncie.
Otrzymałam informację, że reklamacja zostanie rozpatrzona do 17.06.2024 r. Dla mnie to za długo, pieniądze były przeznaczone do spłaty bieżących zobowiązań. Jednak czas oczekiwania na odpowiedź jest bardzo odległy.
Nr reklamacji 117601/052024
Bardzo bym prosiła o przyśpieszenie tej procedury.
Odpowiedz
0 Lajków
justiii_ii
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
27-05-2024
Wiadomość 1 z 2 (557 wyświetleń)

Re.: AWARIA MODUŁU WPŁAT

Termin, który podajemy przy zgłoszeniu jest ostatecznym (najpóźniej do). Sprawy związane z awariami urządzeń rozwiązujemy tak szybko, jak to możliwe - zwykle do kilku dni. Numer Twojej reklamacji przekazałem do działu reklamacyjnego celem pilnego rozpatrzenia.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
99
16
03-03-2023
Wiadomość 2 z 2 (435 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Brak widoczności Karty Kredytowej VISA w Moje ING

Nadal nie widząc karty na stronie oraz w aplikacji...

26-06-2024
Re.: Brak widoczności Karty Kredytowej VISA w Moje ING

Ponownie karta kredytowa zniknęła z systemu. Tak samo, jak w nocy z poniedziałku na wtorek.

Co się z Wami dzieje? Kiedy karta wróci do systemu?

26-06-2024
Bankowość online w programie Insert

Witam.

Chciałabym korzystać z bankowości online w programie kadrowo - płacowym Subiekt GT. Ogólne ustawienia wszystko jest OK. Niestety kiedy chce z programu wysłać przelew do banku okazuje się program

...

26-06-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy