12-06-2024 10:30
Witam, wczoraj dokonywałem wpłaty na 2000 zł, włożyłem karte, wpisałem kwotę, włożyłem pieniądze wszystko przebiegało pomyślnie, oddało kartę potwierdzenie również dostałem, ale pieniądze nie. Złożyłem reklamacje w aplikacji, lecz czas rozpatrzenia sprawy mija 03.07.2024. Dzwoniłem na infolinie, Pani niestety nie była w stanie mi pomóc. Jestem w teraz w trudnej sytuacji. Pieniądze miały być przeznaczone do opłaty studiów termin do dzisiaj czyli 12.06. Takie sytuację powinny być rozwiązywane w trybie pilnym. Jest jakaś opcja przyśpieszenia tej operacji? Numer sprawy to 108443/062024
12-06-2024 10:52
12-06-2024 11:16
Czyli nie liczyć na to, że bank poczuję się do odpowiedzialności i jak najszybciej zwróci moją należność?
12-06-2024 11:31
12-06-2024 11:34
12-06-2024 11:38
Dziękuje bardzo, dam znać jak coś ruszy w sprawię
12-06-2024 14:05
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |