12-06-2024 10:30
Witam, wczoraj dokonywałem wpłaty na 2000 zł, włożyłem karte, wpisałem kwotę, włożyłem pieniądze wszystko przebiegało pomyślnie, oddało kartę potwierdzenie również dostałem, ale pieniądze nie. Złożyłem reklamacje w aplikacji, lecz czas rozpatrzenia sprawy mija 03.07.2024. Dzwoniłem na infolinie, Pani niestety nie była w stanie mi pomóc. Jestem w teraz w trudnej sytuacji. Pieniądze miały być przeznaczone do opłaty studiów termin do dzisiaj czyli 12.06. Takie sytuację powinny być rozwiązywane w trybie pilnym. Jest jakaś opcja przyśpieszenia tej operacji? Numer sprawy to 108443/062024
12-06-2024 10:52
12-06-2024 11:16
Czyli nie liczyć na to, że bank poczuję się do odpowiedzialności i jak najszybciej zwróci moją należność?
12-06-2024 11:31
12-06-2024 11:34
12-06-2024 11:38
Dziękuje bardzo, dam znać jak coś ruszy w sprawię
12-06-2024 14:05
U mnie jest inaczej. Zarówno wczoraj jak i dziś podczas próby założenia konta w promocji aplikacja się samoczynnie zamyka. Dzieje się tak podczas robienia drugiego zdjęcia dowodu osobistego (tylnej st
... 28-06-2024Słyszałam wiele opinii o Scorector, że serwis jest odpowiednikiem BIK. Można tam bezpłatnie sprawdzić scoring kredytowy, przejrzeć swój profil finansowy i uzyskać porady dotyczące jego poprawy. Chętni
... 28-06-2024Oczywiście, temat przewija się od lat, a do tej pory żadnych zmian.
Jeżeli ING tak bardzo kocha maskowane hasła, to niech jest zostawi, ale da możliwość zmiany innym użytkownikom.
Oczywiście, że mask
... 28-06-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |