12-06-2024 10:30
Witam, wczoraj dokonywałem wpłaty na 2000 zł, włożyłem karte, wpisałem kwotę, włożyłem pieniądze wszystko przebiegało pomyślnie, oddało kartę potwierdzenie również dostałem, ale pieniądze nie. Złożyłem reklamacje w aplikacji, lecz czas rozpatrzenia sprawy mija 03.07.2024. Dzwoniłem na infolinie, Pani niestety nie była w stanie mi pomóc. Jestem w teraz w trudnej sytuacji. Pieniądze miały być przeznaczone do opłaty studiów termin do dzisiaj czyli 12.06. Takie sytuację powinny być rozwiązywane w trybie pilnym. Jest jakaś opcja przyśpieszenia tej operacji? Numer sprawy to 108443/062024
12-06-2024 10:52
12-06-2024 11:16
Czyli nie liczyć na to, że bank poczuję się do odpowiedzialności i jak najszybciej zwróci moją należność?
12-06-2024 11:31
12-06-2024 11:34
12-06-2024 11:38
Dziękuje bardzo, dam znać jak coś ruszy w sprawię
12-06-2024 14:05
Witam, mam konto Mobi 13-17 na ING. Zepsuł mi się telefon, a nie pamiętam loginu. Sprawdziłam umowy o moje konto, ale rubryka, w której powinien znajdować się login do mojego konta jest pusta. Proszę
... 30-06-2024Chciałbym podzielić się swoją negatywną opinią na temat obsługi klienta w ING. Dwa miesiące temu otrzymałem informację od banku z prośbą o złożenie oświadczenia na czym polega moja działalność gospoda
... 30-06-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |