15-05-2019 10:50
15-05-2019 10:52
Staramy się szybciej rozpatrywać reklamacje. 7 dni to standardowy czas. Proszę, podaj numer swojej reklamacji. Postaramy się ją sprawdzić.
15-05-2019 12:25
15-05-2019 12:26
15-05-2019 13:59
Reklamacja dotyczy wszystkich nieprawidłowości np. również braku zaksięgowania wpłaconych pieniędzy. Proszę sprawdź swoją bankowość internetową.
30-05-2019 10:56
Dzień dobry czy Państwu bank oddał pieniądze?
pytam ponieważ mnie podczas wpłaty bankomat wciągnął 15tys których nie przeliczał tylko się zaciął i bank 2 krotnie nie uznał mojej reklamacji
Beata
19-11-2019 10:01
19-11-2019 10:16
Przekazałam prośbę do działu reklamacji.
25-11-2019 07:43
Dzień dobry,
piszę ponownie, ponieważ 22.11 dostałam wiadomość w bankowości elektronicznej o wydłużeniu terminu rozpatrzenia sprawy aż do 6 grudnia!! Wychodzi na to, że potrzebujecie Państwo aż trzech tygodni na sprawdzenie transakcji bankomatu? Przecież to jest niepoważne.
25-11-2019 10:41 | Edytowano: 25-11-2019 10:42
Rozumiem, że sprawa jest dla Ciebie priorytetowa😔
Dostęp do własnych pieniędzy to ważna kwestia.
Przekazałam informacje w tej sprawie do odpowiedniego zespołu.
Czy mogłabyś skontaktować się bezpośrednio z naszym działem reklamacyjnym?
Infolinia pod numerem: 32 357 00 62/ 800 163 012 czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00- 19:00.
Specjalista zweryfikuje informacje w systemie i sprawdzi, co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić.
Każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie.
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |