10-07-2020 14:10
Witam
Wpłatomat w Chorzowie ul. Bojowników o Wolność i Demokrację 38
Wpłaciłem 2300 zł , wyskoczyła informacja że trwa weryfikacja i tak sobie weryfikował 15 min.
Zadzwoniłem na infolinie, nastąpił zdalny reset urządzenia, pomielił pomielił i niestety kasy na koncie brak, a do zapłacenia rachunki, czynsz itd itd
Udałem się do oddziału zlożyć reklamacje, została przyjęta pod nr 008304/072020 . Pani mnie poinformowała że odpowiedź dostanę najpóźniej 29 lipca. To są jakieś jaja. Jest tutaj ktoś kompetentny kto może przyśpieszyć ten proces?
Pozdrawiam
10-07-2020 15:53
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |