Odpowiedz

Bankomat zjadł pieniądze

W piątek 10.05.2019 r okolo godz 12:45 w Szczecinie przy ul.Struga bankomat ING zjadł mi 10800 zl, podczas wpłaty wyświetlił się komunikat AWARIA SYSTEMU, po minucie oddał mi kartę i nic.... no właśnie nic.... nie mam na koncie zdepo owanej sumy, od razu pobiegłem do placówki gdzie pani połączyła mnie z konsultantem, zgłoszono moją sprawę i kazano czekać do 17.05 na odpowiedź, w celu rozpatrzenia mojego zgłoszenia, rozumiecie ten paradoks ? Czekac tydzien na odzyskanie środków i żyć w stresie przez ten czas.
Emilio
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
2
15-05-2019
Wiadomość 1 z 14 (10 552 wyświetleń)

Re: Bankomat zjadł pieniądze

Staramy się szybciej rozpatrywać reklamacje. 7 dni to standardowy czas. Proszę, podaj numer swojej reklamacji. Postaramy się ją sprawdzić.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 14 (10 552 wyświetleń)

Re: Bankomat zjadł pieniądze

004502/052019
Odpowiedz
0 Lajków
Emilio
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
2
15-05-2019
Wiadomość 3 z 14 (10 540 wyświetleń)

Re: Bankomat zjadł pieniądze

Dziwi mnie słowo reklamacja, reklamacja kojarzy mi się z zakupem wadliwego produktu a nie żądania odzyskania swoich środków
Emilio
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
2
15-05-2019
Wiadomość 4 z 14 (10 539 wyświetleń)

Re: Bankomat zjadł pieniądze

Reklamacja dotyczy wszystkich nieprawidłowości np. również braku zaksięgowania wpłaconych pieniędzy. Proszę sprawdź swoją bankowość internetową.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 5 z 14 (10 522 wyświetleń)

Re.: Bankomat zjadł pieniądze

Dzień dobry czy Państwu bank oddał pieniądze? 

pytam ponieważ mnie podczas wpłaty bankomat wciągnął 15tys których nie przeliczał tylko się zaciął i bank 2 krotnie nie uznał mojej reklamacji

Beata

Beata1976
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
09-05-2019
Wiadomość 6 z 14 (10 195 wyświetleń)

Re.: Bankomat zjadł pieniądze

Niestety mam podobną sytuację. Co gorsza wpłacałam pieniądze na konto firmowe. Nic przyjemnego tłumaczyć się szefowi, ze bankomat wciągnął pieniądze... Sprawa zgłoszona w piątek 15.11. Do teraz żadnych wieści. Czy mogłabym prosić o przyspieszenie zgłoszenia? Nr to 009472/112019
essehalla
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
19-11-2019
Wiadomość 7 z 14 (8 863 wyświetleń)

Re: Re.: Bankomat zjadł pieniądze

Przekazałam prośbę do działu reklamacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 8 z 14 (8 860 wyświetleń)

Re: Re.: Bankomat zjadł pieniądze

Dzień dobry,

 

piszę ponownie, ponieważ 22.11 dostałam wiadomość w bankowości elektronicznej o wydłużeniu terminu rozpatrzenia sprawy aż do 6 grudnia!! Wychodzi na to, że potrzebujecie Państwo aż trzech tygodni na sprawdzenie transakcji bankomatu? Przecież to jest niepoważne.

Odpowiedz
0 Lajków
essehalla
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
19-11-2019
Wiadomość 9 z 14 (8 589 wyświetleń)

Re: Re.: Bankomat zjadł pieniądze

[ Edytowane ]

Rozumiem, że sprawa jest dla Ciebie priorytetowa😔
Dostęp do własnych pieniędzy to ważna kwestia.
Przekazałam informacje w tej sprawie do odpowiedniego zespołu.
Czy mogłabyś skontaktować się bezpośrednio z naszym działem reklamacyjnym?
Infolinia pod numerem: 32 357 00 62/ 800 163 012 czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00- 19:00.
Specjalista zweryfikuje informacje w systemie i sprawdzi, co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić.
Każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie.

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 10 z 14 (8 571 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: ING Księgowość - Działalność nierejestrowana

Obecnie usługi ING Księgowość dedykowane są wyłącznie dla działalności rejestrowanych, jednak analizujemy taką możliwość.

18-11-2024
Re.: Pula kodów De'Longhi

Na ten moment pula kodów do De'Longhi została wyczerpana. Zachęcamy do obserwowania naszej strony.

18-11-2024
ING Księgowość - Działalność nierejestrowana

Czy ING planuje do swojej księgowości zaimplementować model działalności nierejestrowanej? 

18-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy