Odpowiedz
Highlighted

Bankomat zjadł pieniądze

W piątek 10.05.2019 r okolo godz 12:45 w Szczecinie przy ul.Struga bankomat ING zjadł mi 10800 zl, podczas wpłaty wyświetlił się komunikat AWARIA SYSTEMU, po minucie oddał mi kartę i nic.... no właśnie nic.... nie mam na koncie zdepo owanej sumy, od razu pobiegłem do placówki gdzie pani połączyła mnie z konsultantem, zgłoszono moją sprawę i kazano czekać do 17.05 na odpowiedź, w celu rozpatrzenia mojego zgłoszenia, rozumiecie ten paradoks ? Czekac tydzien na odzyskanie środków i żyć w stresie przez ten czas.
Odpowiedz
0 Lajków
Emilio
Nowy w branży
Nowy w branży icon
3
0
15-05-2019
Wiadomość 1 z 11 (3 096 wyświetleń)
Highlighted

Re: Bankomat zjadł pieniądze

Staramy się szybciej rozpatrywać reklamacje. 7 dni to standardowy czas. Proszę, podaj numer swojej reklamacji. Postaramy się ją sprawdzić.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
507
101
04-09-2015
Wiadomość 2 z 11 (3 096 wyświetleń)
Highlighted

Re: Bankomat zjadł pieniądze

004502/052019
Odpowiedz
0 Lajków
Emilio
Nowy w branży
Nowy w branży icon
3
0
15-05-2019
Wiadomość 3 z 11 (3 084 wyświetleń)
Highlighted

Re: Bankomat zjadł pieniądze

Dziwi mnie słowo reklamacja, reklamacja kojarzy mi się z zakupem wadliwego produktu a nie żądania odzyskania swoich środków
Odpowiedz
0 Lajków
Emilio
Nowy w branży
Nowy w branży icon
3
0
15-05-2019
Wiadomość 4 z 11 (3 083 wyświetleń)
Highlighted

Re: Bankomat zjadł pieniądze

Reklamacja dotyczy wszystkich nieprawidłowości np. również braku zaksięgowania wpłaconych pieniędzy. Proszę sprawdź swoją bankowość internetową.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
507
101
04-09-2015
Wiadomość 5 z 11 (3 066 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Bankomat zjadł pieniądze

Dzień dobry czy Państwu bank oddał pieniądze? 

pytam ponieważ mnie podczas wpłaty bankomat wciągnął 15tys których nie przeliczał tylko się zaciął i bank 2 krotnie nie uznał mojej reklamacji

Beata

Odpowiedz
0 Lajków
Beata1976
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
4
0
09-05-2019
Wiadomość 6 z 11 (2 740 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Bankomat zjadł pieniądze

Niestety mam podobną sytuację. Co gorsza wpłacałam pieniądze na konto firmowe. Nic przyjemnego tłumaczyć się szefowi, ze bankomat wciągnął pieniądze... Sprawa zgłoszona w piątek 15.11. Do teraz żadnych wieści. Czy mogłabym prosić o przyspieszenie zgłoszenia? Nr to 009472/112019
Odpowiedz
0 Lajków
essehalla
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
19-11-2019
Wiadomość 7 z 11 (1 408 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Bankomat zjadł pieniądze

Przekazałam prośbę do działu reklamacji. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
552
122
07-06-2017
Wiadomość 8 z 11 (1 405 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Bankomat zjadł pieniądze

Dzień dobry,

 

piszę ponownie, ponieważ 22.11 dostałam wiadomość w bankowości elektronicznej o wydłużeniu terminu rozpatrzenia sprawy aż do 6 grudnia!! Wychodzi na to, że potrzebujecie Państwo aż trzech tygodni na sprawdzenie transakcji bankomatu? Przecież to jest niepoważne.

Odpowiedz
0 Lajków
essehalla
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
19-11-2019
Wiadomość 9 z 11 (1 134 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Bankomat zjadł pieniądze

[ Edytowane ]

Rozumiem, że sprawa jest dla Ciebie priorytetowa😔
Dostęp do własnych pieniędzy to ważna kwestia.
Przekazałam informacje w tej sprawie do odpowiedniego zespołu.
Czy mogłabyś skontaktować się bezpośrednio z naszym działem reklamacyjnym?
Infolinia pod numerem: 32 357 00 62/ 800 163 012 czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00- 19:00.
Specjalista zweryfikuje informacje w systemie i sprawdzi, co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić.
Każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie.

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Moderator
Moderator icon
293
63
29-01-2018
Wiadomość 10 z 11 (1 116 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wpłatomat zjadł 200 zł Wolbrom

Twoją sprawę przekazałam do odpowiedniego zespołu. Mam nadzieję, że zakończy się dla Ciebie szybko i pomyślnie Emotikon: Szczęśliwy 

01-06-2020
Wpłatomat zjadł 200 zł Wolbrom

Witam, proszę o szybką interwencję o numerze 020698/052020

31 maja 2020 roku o godzinie 21:20
W Piłsudskiego 1, 32-340 Wolbrom
Wpłatomat urządzenie o numerze RNETN308 zjadło 200 zl
Włożyłem kartę nacisnoł...

01-06-2020
oddzialne konto oszczednosciowe, rozdzielne konta w małżeństwie

witam, 

mam konto direct gdzie zona jest pelnomocnikiem, mamy tez konta oszczednosciowe oko i co pare msc zamieniamy sobie srodki na nowe miedzy soba , tworzac oko bonus, do tego tez sa pelnomocnictwa

...

31-05-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy