O essehalla

essehalla
1 Polubień
0 Rozwiązań
2 Postów
Re: Re.: Bankomat zjadł pieniądze

Dzień dobry,

 

piszę ponownie, ponieważ 22.11 dostałam wiadomość w bankowości elektronicznej o wydłużeniu terminu rozpatrzenia sprawy aż do 6 grudnia!! Wychodzi na to, że potrzebujecie Państwo aż trzech tygodni na sprawdzenie transakcji bankomatu? Przecież to jest niepoważne.

1
essehalla
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re.: Bankomat zjadł pieniądze
Niestety mam podobną sytuację. Co gorsza wpłacałam pieniądze na konto firmowe. Nic przyjemnego tłumaczyć się szefowi, ze bankomat wciągnął pieniądze... Sprawa zgłoszona w piątek 15.11. Do teraz żadnych wieści. Czy mogłabym prosić o przyspieszenie zgłoszenia? Nr to 009472/112019
3
essehalla
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎19-11-2019 09:53
Data ostatnich odwiedzin ‎26-11-2019 11:20
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 2
Łączna liczba otrzymanych Lajków 1
Posty, które lubię