23-04-2021 10:39
Kat, możesz zaktualizować dokument tożsamości na ważny paszport w naszym oddziale. Wtedy, na podstawie tego dokumentu będziemy mogli przygotować dla Ciebie nowe dane do logowania do bankowości internetowej.
Odwołanie od naszej odpowiedzi na reklamację możesz złożyć w dowolnym terminie, np. kiedy zaktualizujesz dokument tożsamości w oddziale.
02-05-2021 17:46
03-05-2021 18:40
Reklamację możesz złożyć w dowolnym momencie. Gdy potwierdzimy Twoją tożsamość na podstawie aktualnego paszportu, przyjmiemy od Ciebie reklamację.
Reklamację możemy zarejestrować w oddziale naszego banku, podczas rozmowy z naszą całodobową infolinią pod numerem 32 357 00 69 bądź przez opcję Czat po zalogowaniu się do bankowości elektronicznej. Nawet jeśli masz zastrzeżony dowód osobisty to możesz złożyć reklamację w naszym banku.
***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
03-05-2021 20:58
04-05-2021 21:56
Specjalista na infolinii może przyjąć od Ciebie reklamacje mimo zastrzeżonego dowodu osobistego. Jednak nie udzielimy Ci żadnych informacji odnośnie Twoich produktów, usług czy złożonych reklamacji.
Ustawa nie jest jeszcze podpisana. Na tę chwilę nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Również czekamy na informacje w tej sprawie.
26-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |