Odpowiedz

Źle rozliczona reklamacja

Dnia 9.02.2021 przed godziną 6:00 wpłacałam we wpłatomacie w Krakowie przy ul. Krowoderskich Zuchów utarg za weekend z działalności którą prowadzę i urządzenie „wciągnęło” gotówkę w kwocie 9700 zl. Od razu złożyłam reklamację jednak w dniu dzisiejszym otrzymałam rozliczenie reklamacji w kwocie 8700 zl. Złożyłam rzecz jasna odwołanie od reklamacji lecz jest to dla mnie sprawa wysoce bulwersująca aby czekać kolejny tydzień na własne pieniądze. Nie wiem w jaki sposób miałabym udowadniać że gotówki bylo faktycznie tyle ile mówię i obawiam się tej batalii z bankiem o nie małą kwotę bo aż 1000 zl. Jedyne co posiadam to dowody wypłat z kas. W placówce mi najbliższej już za moment nie będzie możliwości wpłat w banku - jedynie wpłatomat - i niestety jeżeli tak maja one działać i w taki sposób maja być rozpatrzone reklamacje to jestem zmuszona zmienić bank bo nie da się tego nazwać inaczej niż złodziejstwem w biały dzień. Jak są rozpatrywane odwolania od reklamacji? Czy są w ogóle szanse na odzyskanie skradzionych pieniędzy? Bo czytając to forum jestem przerażona
Odpowiedz
0 Lajków
Katopa
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
15-02-2021
Wiadomość 1 z 15 (5 150 wyświetleń)

Re: Źle rozliczona reklamacja

Prosimy, podaj nam numer odwołania od reklamacji. Przekażemy go do odpowiedniego zespołu z prośbą o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 15 (5 141 wyświetleń)

Re: Źle rozliczona reklamacja

RNETN218/008102/022021 - nr reklamacji
Odpowiedz
0 Lajków
Katopa
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
15-02-2021
Wiadomość 3 z 15 (5 130 wyświetleń)

Re: Źle rozliczona reklamacja

Dzięki za wiadomość. Przesłaliśmy prośbę do zespołu, który zajmuje się reklamacjami.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 4 z 15 (5 119 wyświetleń)

Re.: Źle rozliczona reklamacja

Nadal sytuacja nie została rozwiązana. Żadnych wiadomości ze strony banku ani żadnych informacji na temat odwolania od reklamacji... czuje się okradziona przez bank
Odpowiedz
0 Lajków
Katopa
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
15-02-2021
Wiadomość 5 z 15 (4 945 wyświetleń)

Re: Re.: Źle rozliczona reklamacja

Prosimy, podaj nam numer Twojego zgłoszenia. Przekażemy go do odpowiedniego zespołu, który zajmuje się Twoją reklamacją. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
249
47
11-02-2020
Wiadomość 6 z 15 (4 942 wyświetleń)

Re: Re.: Źle rozliczona reklamacja

Niestety, pomimo złożonej reklamacji i 2 odwołań nie odzyskałam skradzionych - bo inaczej tego nie mogę nazwać środków. Chodzi o 1000 zł więc nie małą kwotę. Sprawa zgłoszona do Rzecznika Finansowego. Z wpłatomatów nie skorzystam już nigdy natomiast wszystkie rachunki, które posiadam w ING zostają zamknięte i przenoszę się do innego banku. Kpina z ludzi i nic więcej.

Odpowiedz
0 Lajków
Katopa
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
15-02-2021
Wiadomość 7 z 15 (4 725 wyświetleń)

Re.: Źle rozliczona reklamacja

Dnia 30.03.2021 złożyłam w placówce reklamacje numer 030204/032021 odpowiedzi miałam uzyskać do 18 kwietnia do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnej pisemnej odpowiedzi ze strony banku . 19 03.2021 Dzwoniąc na infolinię poinformowano mnie łaskawie, że decyzja jest negatywna . Jak mam złożyć odwołanie jak nie wiem co jest napisane . Jeżeli tak działa szanujący się Bank który, obraca naszymi pieniędzmi to pokazuje jego wiarygodność
Odpowiedz
0 Lajków
Kat
Kat
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
20-04-2021
Wiadomość 8 z 15 (4 407 wyświetleń)

Re: Re.: Źle rozliczona reklamacja

@Kat Prosimy, zaczekaj jeszcze na odpowiedź. Do 18 kwietnia powinniśmy przygotować odpowiedź i ją do Ciebie wysłać. Następnie poczta musi Ci tę odpowiedź dostarczyć. Jeśli do końca tygodnia nie otrzymasz odpowiedzi na swoje zgłoszenie, to zadzwoń do nas na numer 32 357 00 69. Infolinia działa 24/7 i specjaliści sprawdzą Twoje zgłoszenie. Po pozytywnym potwierdzeniu Twoich danych specjaliści będą mogli odczytać Ci treść odpowiedzi na reklamację i od razu przyjąć odwołanie w tej sprawie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
583
126
12-04-2017
Wiadomość 9 z 15 (4 378 wyświetleń)

Re.: Źle rozliczona reklamacja

18 kwietnia miałam mieć odpowiedź a 19 kwietnia dzwoniłam na infolinię, ale nie otrzymałam żadnej odpowiedzi pisemnej którą, miałam otrzymać a pan który poinformował że na pewno będzie w poniedziałek po prostu kłamał. Do reklamacji którą, tworzą państwo w systemie składałam swoją napisaną przeze mnie. To tylko pokazuje że warto mieć papier a nie odczytanie reklamacji jak by to był jakiś wyrok. Do tego czasu dzwoniłam jeszcze parę razy to usłyszałam, że nie mogę się teraz odwołać od reklamacji, bo mam zastrzeżony dowód . Proszę mi powiedzieć czy na poctawie paszportu mogę zmienić login i hasło ? Bo poinformowano mnie że na ten dowód nie dostanę w banku nowego loginu ani hasła. A na razie nie mogę wyrabiać nowego z innych powodów. Poinformowano mnie, że nie macie terminu odwołania od reklamacji. Czy jest to prawda?
Odpowiedz
0 Lajków
Kat
Kat
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
20-04-2021
Wiadomość 10 z 15 (4 337 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Pożyczka

Nie, nie dzwonimy do pracodawcy w celu weryfikacji, w tym celu możemy poprosić Cię o zaświadczenie o źródle i wysokości dochodu od pracodawcy.

07-11-2024
Pożyczka

Dzień dobry chciałam zapytać czy przy potrzebie wzięcia 4 pożyczki gotówkowej bank dzwoni do pracodawcy w celu weryfikacji

07-11-2024
Re.: Mozliwość weryfikacji płatności kartą za pomocą SMSa zamiast aplikacji mobilnej

@Alison Możesz zmienić metodę autoryzacji płatności na SMS. Na ekranie ze szczegółami transakcji, wybierz opcję potwierdzenia kodem SMS. Zobaczysz stronę logowania do bankowości internetowej Moje ING...

04-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy