30-04-2021 09:11
30-04-2021 09:16
Każdą reklamację staramy się jak najszybciej załatwić. Nie możemy jednak obiecać, że uda nam się to zrobić przed terminem, o którym zostałaś poinformowana. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, będziemy mogli przesłać do do odpowiedniego zespołu z prośbą o jak priorytetowe zajęcie się sprawą.
Dziękuję za odpowiedź, czyli opcja dwa + jeden ( każdy ma swój i jeden zakopany - nie ruszany na zapas dla obu) byłaby ok. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam Robert K.
01-04-2023 Prosimy, zgłoś nam to na czacie w Moim ING lub na infolinii 32 357 00 69. Sprawdzimy to.
Witam, nie widziałem zadowolenia u żadnego klienta z powodu wyłączenia tej funkcji, była ona bardzo użyteczna.
Jeżeli nie potraficie Państwo poradzić sobie z bezpieczeństwem, to proponuje zablokować wy
... 31-03-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |