Odpowiedz

Reklamacja z wpłatomatu

Wpłaciłam całą pensję w wpłat o macie, który w trakcie transakcji zawiesił się. Do dzwonienie na infolinię graniczyło z cudem, ale w końcu udało się. Reklamację przyjął przemiły pan, który obiecał sprawę potraktować priorytetowo. I czekam, mam nadzieję, że w ciągu kilku godzin dostanę kasę na konto bo zostanę bez grosza na weekend majowy o rachunkach nie wspomnę, a termin reklamacji.,. I tu uwaga do 19.05.2021
Odpowiedz
0 Lajków
IwonaN
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
30-04-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 788 wyświetleń)

Re: Reklamacja z wpłatomatu

Każdą reklamację staramy się jak najszybciej załatwić. Nie możemy jednak obiecać, że uda nam się to zrobić przed terminem, o którym zostałaś poinformowana. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, będziemy mogli przesłać do do odpowiedniego zespołu z prośbą o jak priorytetowe zajęcie się sprawą. 
 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 786 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kontakt z ksiegowa

W opisanej sytuacji prosimy skontaktuj się z naszym wsparciem klientów firmowych przez kanały szyfrowane. Postaramy się to dla Ciebie wyjaśnić. Możesz napisać do nas na czacie w bankowości, lub skonta...

17-05-2025
Re: Warunki uzyskania karty kredytowej

Dziękuję za zainteresowanie naszą ofertą. Wniosek o kartę możesz złożyć przez swoją bankowość w zakładce Oferta ING > Karty i płatności. Najczęściej decyzja jest od razu lub kolejnego dnia roboczego.

...

16-05-2025
Re: Re.: Paczki przelewów i podzielona płatność

Podjęliśmy decyzję o wycofaniu paczek przelewów. Możesz skorzystać z alternatywy: przelewów, powielenia przelewów, stałego zlecenia, przelewów z przyszła datą, zapisania odbiorcy, przelewów na telefon

...

16-05-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy