Odpowiedz

Reklamacja z wpłatomatu

Wpłaciłam całą pensję w wpłat o macie, który w trakcie transakcji zawiesił się. Do dzwonienie na infolinię graniczyło z cudem, ale w końcu udało się. Reklamację przyjął przemiły pan, który obiecał sprawę potraktować priorytetowo. I czekam, mam nadzieję, że w ciągu kilku godzin dostanę kasę na konto bo zostanę bez grosza na weekend majowy o rachunkach nie wspomnę, a termin reklamacji.,. I tu uwaga do 19.05.2021
Odpowiedz
0 Lajków
IwonaN
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
30-04-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 019 wyświetleń)

Re: Reklamacja z wpłatomatu

Każdą reklamację staramy się jak najszybciej załatwić. Nie możemy jednak obiecać, że uda nam się to zrobić przed terminem, o którym zostałaś poinformowana. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, będziemy mogli przesłać do do odpowiedniego zespołu z prośbą o jak priorytetowe zajęcie się sprawą. 
 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 017 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy