Odpowiedz

Reklamacja z wpłatomatu

Wpłaciłam całą pensję w wpłat o macie, który w trakcie transakcji zawiesił się. Do dzwonienie na infolinię graniczyło z cudem, ale w końcu udało się. Reklamację przyjął przemiły pan, który obiecał sprawę potraktować priorytetowo. I czekam, mam nadzieję, że w ciągu kilku godzin dostanę kasę na konto bo zostanę bez grosza na weekend majowy o rachunkach nie wspomnę, a termin reklamacji.,. I tu uwaga do 19.05.2021
Odpowiedz
0 Lajków
IwonaN
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
30-04-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 634 wyświetleń)

Re: Reklamacja z wpłatomatu

Każdą reklamację staramy się jak najszybciej załatwić. Nie możemy jednak obiecać, że uda nam się to zrobić przed terminem, o którym zostałaś poinformowana. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, będziemy mogli przesłać do do odpowiedniego zespołu z prośbą o jak priorytetowe zajęcie się sprawą. 
 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 632 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re.: Zmiana numeru telefonu na estoński.

Dziękujemy za zgłoszenie. Poprawimy to.

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy