Odpowiedz

Reklamacja z wpłatomatu

Wpłaciłam całą pensję w wpłat o macie, który w trakcie transakcji zawiesił się. Do dzwonienie na infolinię graniczyło z cudem, ale w końcu udało się. Reklamację przyjął przemiły pan, który obiecał sprawę potraktować priorytetowo. I czekam, mam nadzieję, że w ciągu kilku godzin dostanę kasę na konto bo zostanę bez grosza na weekend majowy o rachunkach nie wspomnę, a termin reklamacji.,. I tu uwaga do 19.05.2021
Odpowiedz
0 Lajków
IwonaN
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
30-04-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 767 wyświetleń)

Re: Reklamacja z wpłatomatu

Każdą reklamację staramy się jak najszybciej załatwić. Nie możemy jednak obiecać, że uda nam się to zrobić przed terminem, o którym zostałaś poinformowana. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, będziemy mogli przesłać do do odpowiedniego zespołu z prośbą o jak priorytetowe zajęcie się sprawą. 
 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 765 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

27-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy