Odpowiedz

Źle rozliczona reklamacja

Dnia 9.02.2021 przed godziną 6:00 wpłacałam we wpłatomacie w Krakowie przy ul. Krowoderskich Zuchów utarg za weekend z działalności którą prowadzę i urządzenie „wciągnęło” gotówkę w kwocie 9700 zl. Od razu złożyłam reklamację jednak w dniu dzisiejszym otrzymałam rozliczenie reklamacji w kwocie 8700 zl. Złożyłam rzecz jasna odwołanie od reklamacji lecz jest to dla mnie sprawa wysoce bulwersująca aby czekać kolejny tydzień na własne pieniądze. Nie wiem w jaki sposób miałabym udowadniać że gotówki bylo faktycznie tyle ile mówię i obawiam się tej batalii z bankiem o nie małą kwotę bo aż 1000 zl. Jedyne co posiadam to dowody wypłat z kas. W placówce mi najbliższej już za moment nie będzie możliwości wpłat w banku - jedynie wpłatomat - i niestety jeżeli tak maja one działać i w taki sposób maja być rozpatrzone reklamacje to jestem zmuszona zmienić bank bo nie da się tego nazwać inaczej niż złodziejstwem w biały dzień. Jak są rozpatrywane odwolania od reklamacji? Czy są w ogóle szanse na odzyskanie skradzionych pieniędzy? Bo czytając to forum jestem przerażona
Odpowiedz
0 Lajków
Katopa
Nowy w branży
Nowy w branży icon
6
0
15-02-2021
Wiadomość 1 z 7 (701 wyświetleń)

Re: Źle rozliczona reklamacja

Prosimy, podaj nam numer odwołania od reklamacji. Przekażemy go do odpowiedniego zespołu z prośbą o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
316
78
19-03-2018
Wiadomość 2 z 7 (692 wyświetleń)

Re: Źle rozliczona reklamacja

RNETN218/008102/022021 - nr reklamacji
Odpowiedz
0 Lajków
Katopa
Nowy w branży
Nowy w branży icon
6
0
15-02-2021
Wiadomość 3 z 7 (681 wyświetleń)

Re: Źle rozliczona reklamacja

Dzięki za wiadomość. Przesłaliśmy prośbę do zespołu, który zajmuje się reklamacjami.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
316
78
19-03-2018
Wiadomość 4 z 7 (670 wyświetleń)

Re.: Źle rozliczona reklamacja

Nadal sytuacja nie została rozwiązana. Żadnych wiadomości ze strony banku ani żadnych informacji na temat odwolania od reklamacji... czuje się okradziona przez bank
Odpowiedz
0 Lajków
Katopa
Nowy w branży
Nowy w branży icon
6
0
15-02-2021
Wiadomość 5 z 7 (496 wyświetleń)

Re: Re.: Źle rozliczona reklamacja

Prosimy, podaj nam numer Twojego zgłoszenia. Przekażemy go do odpowiedniego zespołu, który zajmuje się Twoją reklamacją. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
75
19
11-02-2020
Wiadomość 6 z 7 (493 wyświetleń)

Re: Re.: Źle rozliczona reklamacja

Niestety, pomimo złożonej reklamacji i 2 odwołań nie odzyskałam skradzionych - bo inaczej tego nie mogę nazwać środków. Chodzi o 1000 zł więc nie małą kwotę. Sprawa zgłoszona do Rzecznika Finansowego. Z wpłatomatów nie skorzystam już nigdy natomiast wszystkie rachunki, które posiadam w ING zostają zamknięte i przenoszę się do innego banku. Kpina z ludzi i nic więcej.

Odpowiedz
0 Lajków
Katopa
Nowy w branży
Nowy w branży icon
6
0
15-02-2021
Wiadomość 7 z 7 (276 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: zajęcie komornicze

Kwota wolna od zajęcia egzekucyjnego dla kont prywatnych wynosi 2100 zł w 2021 r. i jest odnawiana co miesiąc. Możesz dysponować pieniędzmi na swoim koncie tylko do łącznej wysokości kwoty wolnej.
Jeś

...

15-04-2021
Re: Błąd nazwy beneficjenta.

Dziękujemy za Twoje sugestie. Przeanalizujemy temat i weźmiemy Twoje propozycje pod uwagę 😊

15-04-2021
Re: brak środków na koncie - wpłatomat pobrał gotówkę

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja 😢 

Każdą sprawę staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Dziękujemy, że przekazałeś nam swój numer zgłoszenia. Przekazałam Twoją prośbę do odpowie

...

15-04-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy