15-02-2021 16:42
15-02-2021 17:31
Prosimy, podaj nam numer odwołania od reklamacji. Przekażemy go do odpowiedniego zespołu z prośbą o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia.
15-02-2021 18:46
15-02-2021 19:43
Dzięki za wiadomość. Przesłaliśmy prośbę do zespołu, który zajmuje się reklamacjami.
27-02-2021 13:34
27-02-2021 13:45
Prosimy, podaj nam numer Twojego zgłoszenia. Przekażemy go do odpowiedniego zespołu, który zajmuje się Twoją reklamacją.
24-03-2021 11:17
Niestety, pomimo złożonej reklamacji i 2 odwołań nie odzyskałam skradzionych - bo inaczej tego nie mogę nazwać środków. Chodzi o 1000 zł więc nie małą kwotę. Sprawa zgłoszona do Rzecznika Finansowego. Z wpłatomatów nie skorzystam już nigdy natomiast wszystkie rachunki, które posiadam w ING zostają zamknięte i przenoszę się do innego banku. Kpina z ludzi i nic więcej.
20-04-2021 16:07
21-04-2021 16:17
@Kat Prosimy, zaczekaj jeszcze na odpowiedź. Do 18 kwietnia powinniśmy przygotować odpowiedź i ją do Ciebie wysłać. Następnie poczta musi Ci tę odpowiedź dostarczyć. Jeśli do końca tygodnia nie otrzymasz odpowiedzi na swoje zgłoszenie, to zadzwoń do nas na numer 32 357 00 69. Infolinia działa 24/7 i specjaliści sprawdzą Twoje zgłoszenie. Po pozytywnym potwierdzeniu Twoich danych specjaliści będą mogli odczytać Ci treść odpowiedzi na reklamację i od razu przyjąć odwołanie w tej sprawie.
22-04-2021 10:12
Czy to celowe działanie, czy przejaw lekceważącego podejścia do klienta, trudno powiedzieć, ale na pewno nie jest to działanie godne instytucji zaufania publicznego.
Nie wydaje mi się, żeby to było cel
... 12-10-2024W tej sytuacji proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zgłoś nam sprawę przez infolinię pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy tę sytuację w naszym systemie.
12-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |