Na infolinii pani poinformowano że nawet nie może przyjąć reklamacji bo mam zablokowane konto z powodu włamania. Nie posiadam aktualnego paszportu i czekam aż wyrobią nowy. A sama zmiana hasła i loginu bez nowych dokumentu nie przejdzie. Liczyłam że na infolini będzie taka możliwość, bo w końcu każdy rozmówca jest werfikowany, ale niestety jest to utrudnione . Czy to nie przeszkadza w złożeniu rek...
Dzień dobry . Czy jest możliwość złożenia reklamacji pisemnie do oddziału ING jeżeli mam zastrzeżony dowód i czekam na wyrobienie dokumentów? Przyjmowane są reklamacje pisane przez klientów czy tylko pisane w waszym systemie? Bo chciałam złożyć reklamację a na wyrobienie nowych dokumentów trzeba czekać, a nie chciała bym, usłyszeć że na reklamacje jest już nie możliwa.
18 kwietnia miałam mieć odpowiedź a 19 kwietnia dzwoniłam na infolinię, ale nie otrzymałam żadnej odpowiedzi pisemnej którą, miałam otrzymać a pan który poinformował że na pewno będzie w poniedziałek po prostu kłamał. Do reklamacji którą, tworzą państwo w systemie składałam swoją napisaną przeze mnie. To tylko pokazuje że warto mieć papier a nie odczytanie reklamacji jak by to był jakiś wyrok. Do ...
Dnia 30.03.2021 złożyłam w placówce reklamacje numer 030204/032021 odpowiedzi miałam uzyskać do 18 kwietnia do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnej pisemnej odpowiedzi ze strony banku . 19 03.2021 Dzwoniąc na infolinię poinformowano mnie łaskawie, że decyzja jest negatywna . Jak mam złożyć odwołanie jak nie wiem co jest napisane . Jeżeli tak działa szanujący się Bank który, obraca naszymi pieni...