Odpowiedz

Re: Re.: Źle rozliczona reklamacja

Kat, możesz zaktualizować dokument tożsamości na ważny paszport w naszym oddziale. Wtedy, na podstawie tego dokumentu będziemy mogli przygotować dla Ciebie nowe dane do logowania do bankowości internetowej. 

Odwołanie od naszej odpowiedzi na reklamację możesz złożyć w dowolnym terminie, np. kiedy zaktualizujesz dokument tożsamości w oddziale.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 11 z 15 (2 359 wyświetleń)

Re.: Źle rozliczona reklamacja

Dzień dobry . Czy jest możliwość złożenia reklamacji pisemnie do oddziału ING jeżeli mam zastrzeżony dowód i czekam na wyrobienie dokumentów? Przyjmowane są reklamacje pisane przez klientów czy tylko pisane w waszym systemie? Bo chciałam złożyć reklamację a na wyrobienie nowych dokumentów trzeba czekać, a nie chciała bym, usłyszeć że na reklamacje jest już nie możliwa.
Odpowiedz
0 Lajków
Kat
Kat
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
20-04-2021
Wiadomość 12 z 15 (2 291 wyświetleń)

Re: Re.: Źle rozliczona reklamacja

Reklamację możesz złożyć w dowolnym momencie. Gdy potwierdzimy Twoją tożsamość na podstawie aktualnego paszportu, przyjmiemy od Ciebie reklamację.

Reklamację możemy zarejestrować w oddziale naszego banku, podczas rozmowy z naszą całodobową infolinią pod numerem 32 357 00 69 bądź przez opcję Czat po zalogowaniu się do bankowości elektronicznej. Nawet jeśli masz zastrzeżony dowód osobisty to możesz złożyć reklamację w naszym banku.

 

***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 13 z 15 (2 256 wyświetleń)

Re: Re.: Źle rozliczona reklamacja

Na infolinii pani poinformowano że nawet nie może przyjąć reklamacji bo mam zablokowane konto z powodu włamania. Nie posiadam aktualnego paszportu i czekam aż wyrobią nowy. A sama zmiana hasła i loginu bez nowych dokumentu nie przejdzie. Liczyłam że na infolini będzie taka możliwość, bo w końcu każdy rozmówca jest werfikowany, ale niestety jest to utrudnione . Czy to nie przeszkadza w złożeniu reklamacji?
Odpowiedz
0 Lajków
Kat
Kat
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
20-04-2021
Wiadomość 14 z 15 (2 244 wyświetleń)

Re: Re.: Źle rozliczona reklamacja

Specjalista na infolinii może przyjąć od Ciebie reklamacje mimo zastrzeżonego dowodu osobistego. Jednak nie udzielimy Ci żadnych informacji odnośnie Twoich produktów, usług czy złożonych reklamacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
250
47
11-02-2020
Wiadomość 15 z 15 (2 211 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy