02-01-2022 00:49
03-01-2022 09:58
Rozumiem, że nie otrzymałeś jeszcze od nas odpowiedzi na zgłoszone odwołanie. Wiem, że sytuacja jest dla Ciebie ważna. Proszę skontaktuj się z nami przez całodobową infolinię +48 32 357 00 69 lub Czat w Moim ING. Specjalista sprawdzi na jakim etapie jest zgłoszenie.
12-01-2022 17:36
Bank upiera się przy swoim twierdząc że w przypadku przedsiębiorców mogą sobie wrzucać do biku co chcą. Sprawa leci do rzecznika finansowego a jeśli to nie pomoże to do sądu w Katowicach. W zasadzie to wszystko na ten temat. Lepiej dwa razy się zastanówcie zanim zaczniecie jakiekolwiek interesy z tą zorganizowaną grupą. Z resztą czego się można spodziewać po banku w którym pierze się brudne pieniądze z Rosji.
EOT
12-01-2022 20:08
Jeszcze mała uwaga. W jednej z reklamacji wnioskowałem o zwrot niesłusznie pobranych odsetek. Otrzymałem odpowiedź że "obecnie nie możemy cofnąć już wypowiedzenia, przykro mi". Mi jest bardzo przykro że zatrudniacie tak niekompetentne osoby. W reklamacji ani słowem się nie zająknąłem że nadal chcę używać tej badziewnej karty, czytajcie ze zrozumieniem! Kogo wy tam zatrudniacie?
13-01-2022 20:21
Cieżko mi się odnieść do wspomnianej przez Ciebie sytuacji i do niezgodności odpowiedzi z treścią zgłoszenia, ponieważ nie mam do niej dostępu. Jeśli Twoim zdaniem odpowiedź nie jest zgodna z treścią Twojej reklamacji, to skontaktuj się z nami przez czat, po zalogowaniu do Mojego ING lub przez infolinię. Sprawdzimy to ponownie.
13-01-2022 22:40
14-01-2022 22:48
Zdajemy sobie sprawę, że jest to dla Ciebie ważne. Dlatego prosimy, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub telefonicznie.
Tutaj nie mamy dostępu do Twoich danych i nie możemy tego wyjaśnić
14-01-2022 23:27
15-01-2022 00:14 | Edytowano: 15-01-2022 00:17
11-03-2022 23:56 | Edytowano: 11-03-2022 23:58
Jako post scriptum napiszę że sprawa zakończyła się pozytywnie tylko dlatego że napisałem do holenderskiej centrali i "ktoś coś komuś" kazał wyprostować. Widać tu różnicę w podejściu do klienta między zachodem a Polską. Kredyt udało się przenieść i w poniedziałek zamykam konto. Co za ulga! Trzymajcie się z dala od ING. No chyba że mieszkacie w Holandii... Z polskim dziadostwem nie wygracie
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |