Mówimy „Po prostu”

Odpowiedz

Re: Kilka słów o standardach ING

Widzę że impreza sylwestrowa się przeciąga bo zero odzewu. Pozew już się pisze bo mam dowody na straty finansowe spowodowane nieprawdziwymi danymi w biku. Najgorsze jest to że nikt osobiście za to nie odpowie. Zupełnie jak w polskich urzędach - rozmycie odpowiedzialności. Napisałem do centrali w Holandii z pytaniem czy jest to norma w tej korporacji.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 11 z 22 (5 045 wyświetleń)

Re: Kilka słów o standardach ING

Rozumiem, że nie otrzymałeś jeszcze od nas odpowiedzi na zgłoszone odwołanie. Wiem, że sytuacja jest dla Ciebie ważna. Proszę skontaktuj się z nami przez całodobową infolinię +48 32 357 00 69 lub Czat w Moim ING. Specjalista sprawdzi na jakim etapie jest zgłoszenie.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
560
122
19-03-2018
Wiadomość 12 z 22 (4 992 wyświetleń)

Re: Kilka słów o standardach ING

Bank upiera się przy swoim twierdząc że w przypadku przedsiębiorców mogą sobie wrzucać do biku co chcą. Sprawa leci do rzecznika finansowego a jeśli to nie pomoże to do sądu w Katowicach. W zasadzie to wszystko na ten temat. Lepiej dwa razy się zastanówcie zanim zaczniecie jakiekolwiek interesy z tą zorganizowaną grupą. Z resztą czego się można spodziewać po banku w którym pierze się brudne pieniądze z Rosji.

 

EOT

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 13 z 22 (4 901 wyświetleń)

Re: Kilka słów o standardach ING

Jeszcze mała uwaga. W jednej z reklamacji wnioskowałem o zwrot niesłusznie pobranych odsetek. Otrzymałem odpowiedź że "obecnie nie możemy cofnąć już wypowiedzenia, przykro mi". Mi jest bardzo przykro że zatrudniacie tak niekompetentne osoby. W reklamacji ani słowem się nie zająknąłem że nadal chcę używać tej badziewnej karty, czytajcie ze zrozumieniem! Kogo wy tam zatrudniacie?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 14 z 22 (4 876 wyświetleń)

Re: Kilka słów o standardach ING

Cieżko mi się odnieść do wspomnianej przez Ciebie sytuacji i do niezgodności odpowiedzi z treścią zgłoszenia, ponieważ nie mam do niej dostępu. Jeśli Twoim zdaniem odpowiedź nie jest zgodna z treścią Twojej reklamacji, to skontaktuj się z nami przez czat, po zalogowaniu do Mojego ING lub przez infolinię. Sprawdzimy to ponownie.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
OlaM
Były moderator
Były moderator icon
81
13
26-05-2021
Wiadomość 15 z 22 (4 819 wyświetleń)

Re: Kilka słów o standardach ING

Ta sprawa jest akurat mało ważna. Ważne jest że ING zrujnował zdolność kredytową uczciwego przedsiębiorcy który prowadząc swoją firmę od ponad 10 lat nigdy nie zalegał w płatnościach. Do czasu kiedy znalazł się bank który nie raczył poinformować o wypowiedzeniu karty nie dając nawet szansy na spłatę w terminie. Wysłaliście powiadomienie zwykłym listem który gdzieś zaginął i nie kłamcie że był to list polecony bo nie potraficie podać numeru listu. Wrzuciliście do biku informację o windykacji przez którą mam zablokowaną możliwość finansowania w innych bankach oraz możliwość ucieczki z ING. Czy gdybym był nierzetelnym płatnikiem, spłaciłbym całość zadłużenia od razu kiedy się o nim dowiedziałem? To się do prokuratury nadaje. Gwarantuję że znajdziecie się ponownie w prasie chyba że ktoś w tej korporacji pójdzie po rozum do głowy. Reklamujecie się że jesteście bankiem przyjaznym przedsiębiorcom ale tak naprawdę gnębicie i niszczycie polskiego przedsiębiorcę. Wy na etatach tego nie zrozumiecie. Najpierw pandemia, potem polski ład i inflacja a teraz ING.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 16 z 22 (4 809 wyświetleń)

Re: Kilka słów o standardach ING

Zdajemy sobie sprawę, że jest to dla Ciebie ważne. Dlatego prosimy, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub telefonicznie. 

Tutaj nie mamy dostępu do Twoich danych i nie możemy tego wyjaśnić

 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
176
40
23-04-2018
Wiadomość 17 z 22 (4 702 wyświetleń)

Re: Kilka słów o standardach ING

nr odwołania: 010252/012022
Co prawda sprawa została już wysłana do rzecznika finansowego ale dopóki nie jest w sądzie to jest szansa na polubowne rozwiązanie. Liczę na rozsądek.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 18 z 22 (4 694 wyświetleń)

Re: Kilka słów o standardach ING

[ Edytowane ]
Właśnie poszedł mail na dpo.office@ing.nl tak jak sugerowaliście w odpowiedzi na reklamację. Może nie jest to perfekcyjny angielski ale raczej powinni zrozumieć. Mam nadzieję że Holendrzy wykażą się lepszym podejściem do klienta. Dla ciekawych treść poniżej.

Hello

I want to inform you that polish branch of your company is violating personal data rules by relying incorrect data to so called 'credit information bureau'. Polish ING branch sends important informations such as agreement terminations by ordinary mail which hasn't any guarantee to be delivered to receiver. ING has terminated my credit card and they didn't inform me in any way. I didn't receive any mail nor phone nor email. As a result i didn't have a chance to pay my debt in time. They relied that information to credit bureau mentioned above which is really unfair and i cannot take any loan now because of that. I believe it's not a common practice in your company but it's an incompetence of polish branch. My ticket number is 010252/012022, thanks in advance for any help.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 19 z 22 (4 683 wyświetleń)

Re: Kilka słów o standardach ING

[ Edytowane ]

Jako post scriptum napiszę że sprawa zakończyła się pozytywnie tylko dlatego że napisałem do holenderskiej centrali i "ktoś coś komuś" kazał wyprostować. Widać tu różnicę w podejściu do klienta między zachodem a Polską. Kredyt udało się przenieść i w poniedziałek zamykam konto. Co za ulga! Trzymajcie się z dala od ING. No chyba że mieszkacie w Holandii... Z polskim dziadostwem nie wygracie Emotikon: Smutny

slawek3
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
11-03-2022
Wiadomość 20 z 22 (3 809 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Trzymam kciuki za pozytywną i szybką decyzję dla Ciebie 🙂

28-03-2024
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Gratuluję i bardzo dziękuje za informację Emotikon: Szczęśliwy

28-03-2024
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Niestety całe ING, tam gdzie nie trzeba to wielce dbają bezpieczeństwo, tak jak z tym CarPlay wymagającym odblokowania tel, albo jak aktywujesz U2F w aplikacji to każde uruchomienie aplikacji wymaga p

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy