02-01-2022 00:49
03-01-2022 09:58
Rozumiem, że nie otrzymałeś jeszcze od nas odpowiedzi na zgłoszone odwołanie. Wiem, że sytuacja jest dla Ciebie ważna. Proszę skontaktuj się z nami przez całodobową infolinię +48 32 357 00 69 lub Czat w Moim ING. Specjalista sprawdzi na jakim etapie jest zgłoszenie.
12-01-2022 17:36
Bank upiera się przy swoim twierdząc że w przypadku przedsiębiorców mogą sobie wrzucać do biku co chcą. Sprawa leci do rzecznika finansowego a jeśli to nie pomoże to do sądu w Katowicach. W zasadzie to wszystko na ten temat. Lepiej dwa razy się zastanówcie zanim zaczniecie jakiekolwiek interesy z tą zorganizowaną grupą. Z resztą czego się można spodziewać po banku w którym pierze się brudne pieniądze z Rosji.
EOT
12-01-2022 20:08
Jeszcze mała uwaga. W jednej z reklamacji wnioskowałem o zwrot niesłusznie pobranych odsetek. Otrzymałem odpowiedź że "obecnie nie możemy cofnąć już wypowiedzenia, przykro mi". Mi jest bardzo przykro że zatrudniacie tak niekompetentne osoby. W reklamacji ani słowem się nie zająknąłem że nadal chcę używać tej badziewnej karty, czytajcie ze zrozumieniem! Kogo wy tam zatrudniacie?
13-01-2022 20:21
Cieżko mi się odnieść do wspomnianej przez Ciebie sytuacji i do niezgodności odpowiedzi z treścią zgłoszenia, ponieważ nie mam do niej dostępu. Jeśli Twoim zdaniem odpowiedź nie jest zgodna z treścią Twojej reklamacji, to skontaktuj się z nami przez czat, po zalogowaniu do Mojego ING lub przez infolinię. Sprawdzimy to ponownie.
13-01-2022 22:40
14-01-2022 22:48
Zdajemy sobie sprawę, że jest to dla Ciebie ważne. Dlatego prosimy, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub telefonicznie.
Tutaj nie mamy dostępu do Twoich danych i nie możemy tego wyjaśnić
14-01-2022 23:27
15-01-2022 00:14 | Edytowano: 15-01-2022 00:17
11-03-2022 23:56 | Edytowano: 11-03-2022 23:58
Jako post scriptum napiszę że sprawa zakończyła się pozytywnie tylko dlatego że napisałem do holenderskiej centrali i "ktoś coś komuś" kazał wyprostować. Widać tu różnicę w podejściu do klienta między zachodem a Polską. Kredyt udało się przenieść i w poniedziałek zamykam konto. Co za ulga! Trzymajcie się z dala od ING. No chyba że mieszkacie w Holandii... Z polskim dziadostwem nie wygracie
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S