29-07-2022 20:31 | Edytowano: 29-07-2022 20:32
Według mnie na wniosku generuję się numer kredytu ( 10 ostatnich cyfr, nr rachunku kredytu) a jest to co innego niż numer umowy. Jeżeli numer z wniosku zgadza się z nr rachunku kredytu to powinno być ok.
Problem natomiast może być, jeżeli ktoś dołączył pełnomocnictwo i tam podał numer umowy a nie numer kredytu. Ja właśnie tak zrobiłam, chociaż zgodnie z instrukcją z banku:
Na stronie gdzie się pobiera pełnomocnictwo jest info:
"Numer jest w Twojej umowie kredytowej.
Jeśli nie możesz znaleźć umowy, zaloguj się do Mojego ING i przejdź do szczegółów kredytu hipotecznego. Wybierz Zaświadczenia. Pobierz bezpłatne zaświadczenie o kwocie przyznanego kredytu. Na tym zaświadczeniu zobaczysz numer umowy kredytowej.
W efekcie na wniosku jest inny numer a na pełnomocnictwie inny numer. I teraz pytanie co na to ING, który de facto sam wprowadził to zamieszanie.
29-07-2022 20:48
panterS Jeśli masz zawieszoną większą liczbę rat, na harmonogramie zobaczysz, że tylko kolejna rata jest zawieszona - to nie jest błąd. Kolejne raty będą zawieszane zgodnie z Twoim wnioskiem.
magda00o W miesiącu po zawieszeniu zobaczysz podwójnie naliczone odsetki. Podwójne naliczenie skorygujemy w dniu płatności raty - tych odsetek nie pobierzemy.
AniaNG Wniosek znajdziesz w szczegółach swojego kredytu, w zakładce "Wnioski" -> "Wniosek o zawieszenie spłaty kredytu". W opisanej przez sytuacji i tak potrzebne będzie dołączenie pełnomocnictwa.
Sfkself System pokazuje numer kredytu (10 ostatnich cyfr rachunku). Jednak niezależnie od tego, czy podałaś numer kredytu, czy numer umowy, wniosek będzie poprawnie przyjęty. Jeśli chodzi o opcję "Nadpłać kredyt", mamy chwilowe kłopoty techniczne dotyczące tej funkcji. Przepraszamy za niedogodności.
Drake Jeżeli współkredytobiorca nie ma dowodu osobistego, to prosimy, aby wpisać dane paszportu.
hary125 Nie ma możliwości złożenia wniosku na kilka rat, a potem pojedynczo na następne. Po złożeniu wniosku, opcja jest zablokowana. Można go złożyć tylko raz i tylko jednym wybranym sposobem. Dostępne są dwa sposoby: pojedynczo po każdej płatności kolejnych rat, lub wniosek, w którym od razu wybierasz kilka rat na raz.
easye Potwierdzenie złożenia wniosku znajdziesz w zakładce "Moje dokumenty" w Moim ING.
marzka, dormoc15, DreSikPL, Rafczo Niezależnie od tego, czy podaliście numer kredytu, czy numer umowy, wniosek będzie poprawnie przyjęty.
**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
29-07-2022 20:55
Tydzien temu twierdziliscie, ze jedyny sposob to jeden wniosek na okres, teraz dolozyliscie wykluczajaca poprzednia opcje jeden wniosek na wszystkie. Za tydzien przyznacie, ze mozna wiele wnioskow na wiele okresow, jak znow UOKiK zwroci na Was uwage.
29-07-2022 21:49 | Edytowano: 29-07-2022 21:50
30-07-2022 08:33 | Edytowano: 30-07-2022 08:36
@DamianB:panterS Jeśli masz zawieszoną większą liczbę rat, na harmonogramie zobaczysz, że tylko kolejna rata jest zawieszona - to nie jest błąd. Kolejne raty będą zawieszane zgodnie z Twoim wnioskiem.
magda00o W miesiącu po zawieszeniu zobaczysz podwójnie naliczone odsetki. Podwójne naliczenie skorygujemy w dniu płatności raty - tych odsetek nie pobierzemy.
AniaNG Wniosek znajdziesz w szczegółach swojego kredytu, w zakładce "Wnioski" -> "Wniosek o zawieszenie spłaty kredytu". W opisanej przez sytuacji i tak potrzebne będzie dołączenie pełnomocnictwa.
Sfkself System pokazuje numer kredytu (10 ostatnich cyfr rachunku). Jednak niezależnie od tego, czy podałaś numer kredytu, czy numer umowy, wniosek będzie poprawnie przyjęty. Jeśli chodzi o opcję "Nadpłać kredyt", mamy chwilowe kłopoty techniczne dotyczące tej funkcji. Przepraszamy za niedogodności.
Drake Jeżeli współkredytobiorca nie ma dowodu osobistego, to prosimy, aby wpisać dane paszportu.marzka, dormoc15, DreSikPL, Rafczo Niezależnie od tego, czy podaliście numer kredytu, czy numer umowy, wniosek będzie poprawnie przyjęty.
Wypełniałem wniosek w aplikacji, więc nie mógłbym podać innego numeru, skoro system sam go zaciągnął, zatem to babol w systemie i nie widzę innej opcji niż ta, że bank weźmie to na siebie (u mnie na pobranym wniosku również nie widnieje numer kredytu). Na załączonym pełnomocnictwie był wpisany nr umowy, żeby nie było.
W każdym razie - ciekawa historia z harmonogramem. Na razie system nie pokazuje kolejnej (sierpniowej raty). Następnie pokazuje tylko sześć rat odsetkowych (łącznie 7, a składałem na 8) bez uwzględnienia terminów, na jakie złożyłem wniosek. Idąc na koniec kredytu, pokazuje tylko jedną ratę w absurdalnej wysokości, tak jakby do kapitału wliczając całość wszystkich przesuniętych rat, bez pokazania wydłużonego o 8 miesięcy okresu spłaty.
Piszę tylko tak informacyjnie, bo o problemach z sytemem rozmawiałem z doradczynią w banku, w trakcie składania wniosku i że takie historie mogą wystąpić.
Apropos paszportu. Żonie skończyła się ważność dowodu osobistego i żeby wniosek był poprawnie złożony, najpierw trzeba było zmienić dokument w systemie (dlatego konieczna była wizyta w oddziale) na paszport, a potem złożenie pełnomocnictwa z podanym numerem paszportu. Jak ktoś ma taką sytuację, to po otrzymaniu nowego dowodu może znowu go zmienić, jako główny dokument tożsamości.
30-07-2022 10:46
onlyoneme Zawnioskować można na dwa sposoby: jeden wniosek na kilka rat lub pojedynczo po każdej płatności kolejnych rat. Nie da się zawnioskować, na przykład, na 4 raty, a potem pojedynczo na następne raty.
techno jeżeli w pełnomocnictwie podałeś numer umowy, a system zaczytał numer składający się z 10 ostatnich cyfr rachunku kredytu, to wniosek będzie poprawnie przyjęty.
30-07-2022 10:59
30-07-2022 11:10
Wasze kolejne sztuczne ograniczenia mozliwosci wnioskowania sie skoncza, gdy znow wpadniecie w oko UOKiK.
30-07-2022 12:46 | Edytowano: 30-07-2022 12:47
Martyna9494 Nie ma możliwości skorygowania wniosku. W tej sytuacji proszę, abyś od niego odstąpiła. Możesz odstąpić od wniosku do 14 dni od jego złożenia. Informacje o tym, jak to zrobić, znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/kontakt/pomoc-dla-kredytobiorcow/zawieszenie-splaty-kredytu-hipotecznego. Wejdź w sekcję "Pytania i odpowiedzi", a następnie wybierz "Czy mogę zrezygnować z wniosku po tym, gdy go złożę?".
31-07-2022 09:46
Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,
... 07-10-2024Czy dałoby się dodać dodatkowy filtr w sekcji "ukryj", który ukrywałby przelewy wewnętrzne podczas wyświetlania historii operacji na koncie?
07-10-2024