21-04-2020 13:36
@vanion W jakim ty Banku składałeś wniosek, że twierdzisz, że miałeś "relacje biznesowo-partnerskie z instytucją finansową"?
Bo z tego co ja się orientuje, masz ofertę, gdzie możesz z pomocą doradcy finansowego wybrać czy będzie prowizja lub nie, wybrać ubezpieczenie lub jego brak i ogólnie grzecznie podpisać co Ci przedstawią do podpisania.
A jak byś chciał coś zmienić, to zawsze masz "otwarte drzwi" by wyjść z oddziału
21-04-2020 20:13
Rozpatrujemy wnioski o restrukturyzację. Do każdego podchodzimy indywidualnie. @KASIAMADPARTY być może w Twoim przypadku jest możliwość złożenia takiego wniosku w Moim ING. Oczywiście, jeśli nie zgadzasz się z naszym stanowiskiem, możesz złożyć reklamację.
@damian1984 jeśli składałeś wniosek o restrukturyzację, proszę o kontakt z działem, który zajmuje się tym tematem. Kontakt jest możliwy pod numerem 32 357 00 76 lub restrukturyzacja@ing.pl
21-04-2020 20:42 | Edytowano: 21-04-2020 20:47
21-04-2020 20:42
Jak zwykle razaca niekompetencja... nie wiem, czy jest sens dyskutowac, bo kosultanci ING wszystko wiedza lepiej i interpretuja inaczej. Wnioski o odroczenie rat kredytowych zlozonych przez restrukturyzacje, nie beda rozpatrywane. Tak informuja konsultanci na infolinii oraz na
czacie. Radze ustalic jedna wersje, zamiast wprowadzac ludzi w blad. Na poczatku wasi konsultanci kazali skladac wnioski osobom bez mojego ing o zawieszenie rat przez dzial restrukturyzacji , ale potem sie wycofali z tego pomyslu. Wlasnie dlatego zlozylam reklamacje.
Kontaktowalam sie z dzialem restrukryzacji i tam rowniez powiedzieli, ze nie beda rozpatrywac tych wnioskow. Nie, bo nie.
Ostatnia wersja waszych 'specjalistow' byla taka, ze ludzie bez mojego ing maja czekac, ale oczywiscie nie wiadomo jak dlugo. Nie mam mozliwosci zlozenia wniosku przez moje ing , bo go nie mam, nie moge go zalozyc, bo mieszkam za granica.
To jest wlasnie pomoc banku ing, ktorego mottem jest haslo: licza sie ludzie. Smiech na sali.
23-04-2020 21:44
24-04-2020 00:23
u mnie trwało to 14 dni: 9 kwietnia złożyłem wniosek przez internet, 21 kwi. zadzwonili, wczoraj tj 23.4 dostałem sms-a z banku, że zawieszono spłatę.
24-04-2020 11:55
24-04-2020 11:58
Jeśli składałaś wniosek o restrukturyzację kredytu hipotecznego, skontaktuj się proszę z Działem Restrukturyzacji. Kontakt jest możliwy pod numerem telefonu 32 357 00 76 lub adresem mejlowym restrukturyzacja@ing.pl
24-04-2020 15:15
AgnieszkaR Juz sie z nimi kontaktowalam i poinformowano, mnie ze wniosku nie beda rozpatrywane, bo ktos nas wprowadzil w blad.
NIe maja zamiaru ich rozpatrywac. Na email nikt nie raczy odpowiadziec. Szczerze mowiac, to nie mam znow ochoty tracic czasu na dzwonienie na inforlinie, nikt tam nie moze pomoc, szkoda ze bank nie dba o klientow.
28-04-2020 12:31
Przepraszam Państwa czy ktoś słyszał coś na temat tarczy 3.0 i ujętych tam przepisów na temat wakacji kredytowych ?
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024