po kliknięciu "składam dyspozycje" w kolejnym, drugim kroku, system jednak wyświetla ile będzie dokładnie będzie kosztowało zawieszenie dla wybranej opcji (zał. screen). Jest tam też symulacja nowego harmonogramu. Można też się cofnąć i wybrać inne opcje.
przepraszam @Galanel88, dzięki Tsukuyomi. Rzeczywiście piszą, w jednym z wcześniejszych podpunktów, że będą się kontaktować telefonicznie i od tej rozmowy zależy czy wniosek zostanie złożony.
Tylko dlaczego nie mogę zobaczyć czarno na białym, ile będzie mnie kosztowało odłożenie spłat jak składam wniosek, tylko mam czekać na telefon z banku. Czy my mamy jeszcze XX wiek, czy może jednak jest już XXI
Pojawił się w końcu wniosek w systemie bankowości ING, wyczekiwany od prawie od miesiąca. Jednak nadal nie można dowiedzieć się z niego ile zawieszenie będzie kosztowało! Granda, żenada!!
Z uwag/obostrzeń w zamieszczonych w tym formularzu wydaje się, że zawieszenie może obowiązywać dopiero od najbliższej niezapłaconej raty. Czyli już nie od marca. A nowy harmonogram przyślą, dopiero jak już złoży s
NIE MA nadal wniosku o zawieszenie kredytu hipotecznego. No i niestety to nie prima aprilis. A zapowiadali, że dziś 1 kwietnia udostępnią. Tak mi napisali z banku, w odpowiedzi na moją reklamację, którą złożyłem po tym jak tylko na chwilę, tydzień temu, wyświetlił mi się tenże wniosek.
formularz zawieszenia kredytu hipotecznego w związku z covid19 pojawił się u mnie niestety tylko na chwilę. Był we wnioskach, w części szczegółowej mojego kredytu hipotecznego. Zniknął w trakcie rozmowy z infolinią, gdy próbowałem się dowiedzieć, jaki będzie koszt zawieszenia. We wniosku były do zaakceptowania formułki, które sugerowały jakieś odsetki. W czasie mojej rozmowy, w wyniku bezczynności