09-03-2023 14:09 | Edytowano: 09-03-2023 14:12
Nie mam wzoru pisma, czekam jeszcze 14 dni na wykonanie reklamacji bo tyle jest dozwolone wg prawa.
Moje oprocentowanie zmienia się dopiero w 2026 więc radzę działać nie czekając na innych.
24-03-2023 12:24
Odpowiedź banku na moją reklamację
Szanowny Panie,
dostosowujemy nasze systemy do tego, aby wydłużyć czas, w którym obowiązuje okresowo stała
stopa procentowa, o okres, na który zawieszamy spłatę Pana kredytu.
Po tym, jak to zrobimy, poinformujemy Pana o nowym okresie, w którym będzie obowiązywała
okresowo stała stopa procentowa.
11-04-2023 20:45
Cześć,
Czy coś ruszyło się w Twoim przypadku?
U mnie oczywiście warunki nie zostały automatycznie przedłużone, więc rozważam złożenie reklamacji.
Czy składałeś ją online, czy w oddziale?
20-04-2023 20:17
Cześć,
Nie w systemie dalej jest stara data. U mnie to koniec 2024 roku więc jeszcze sporo czasu.
W reklamacji bardziej chodziło mi o potwierdzenie, że okres jest przedłużony. Taką odpowiedź otrzymałem.
Jeżeli chciałbyś otrzymać np. odpowiedź Rzecznika Finansowego na reklamacje innych użytkowników to proszę
21-05-2023 23:48
23-05-2023 17:17
Pisałem reklamację do ING w sprawie braku przedłużenia warunków umowy dot. oprocentowania stałego pod na początku kwietnia. Nie uzyskałem odpowiedzi w terminie 30-dni, a czas na odpowiedź bank przedłużył sobie o kolejny miesiąc, argumentując powyższe "skomplikowaniem sprawy"
24-05-2023 10:21
Ja również wysłałem reklamację do ING, mają dać odpowiedź do 03.06.2023 - zobaczymy, co z tego wyniknie.
24-05-2023 19:33
25-05-2023 15:48
02-06-2023 11:05
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024