09-03-2023 14:09 | Edytowano: 09-03-2023 14:12
Nie mam wzoru pisma, czekam jeszcze 14 dni na wykonanie reklamacji bo tyle jest dozwolone wg prawa.
Moje oprocentowanie zmienia się dopiero w 2026 więc radzę działać nie czekając na innych.
24-03-2023 12:24
Odpowiedź banku na moją reklamację
Szanowny Panie,
dostosowujemy nasze systemy do tego, aby wydłużyć czas, w którym obowiązuje okresowo stała
stopa procentowa, o okres, na który zawieszamy spłatę Pana kredytu.
Po tym, jak to zrobimy, poinformujemy Pana o nowym okresie, w którym będzie obowiązywała
okresowo stała stopa procentowa.
11-04-2023 20:45
Cześć,
Czy coś ruszyło się w Twoim przypadku?
U mnie oczywiście warunki nie zostały automatycznie przedłużone, więc rozważam złożenie reklamacji.
Czy składałeś ją online, czy w oddziale?
20-04-2023 20:17
Cześć,
Nie w systemie dalej jest stara data. U mnie to koniec 2024 roku więc jeszcze sporo czasu.
W reklamacji bardziej chodziło mi o potwierdzenie, że okres jest przedłużony. Taką odpowiedź otrzymałem.
Jeżeli chciałbyś otrzymać np. odpowiedź Rzecznika Finansowego na reklamacje innych użytkowników to proszę
21-05-2023 23:48
23-05-2023 17:17
Pisałem reklamację do ING w sprawie braku przedłużenia warunków umowy dot. oprocentowania stałego pod na początku kwietnia. Nie uzyskałem odpowiedzi w terminie 30-dni, a czas na odpowiedź bank przedłużył sobie o kolejny miesiąc, argumentując powyższe "skomplikowaniem sprawy"
24-05-2023 10:21
Ja również wysłałem reklamację do ING, mają dać odpowiedź do 03.06.2023 - zobaczymy, co z tego wyniknie.
24-05-2023 19:33
25-05-2023 15:48
02-06-2023 11:05
Podobno tylko w banku. Co jest dla mnie absurdem totalnym, dlaczego nie mozna np. wyslac jakiegos pisma? albo zlecic to online?
Wyglada na to, ze to specjalnie bo nie kazdy jak np. ja ma czas dymac 100
... 29-11-2023- po kliknięciu na kafelek konta na 1 ekranie za każdym razem pojawia się informacja "dostosuj widok". Pomimo, że wybieram np. procentowe pokazywanie konta nie wchodzi dalej tylko cofa do głównego ekr
... 29-11-2023