21-07-2021 17:29
22-07-2021 10:37
29-07-2021 12:13
Składałeś wniosek w oddziale czy przez pośrednika/doradcę? Pytam z ciekawości, bo próbuję ustalić czy ma to znaczenie.
29-07-2021 13:09
30-07-2021 15:30
31-07-2021 15:36
Katarzyna871 aktualnie czas rozpatrzenia wniosku jest dłuższy, ponieważ mamy bardzo interesującą ofertę i wiele wniosków. Dziękujemy za takie zainteresowanie i jednocześnie przepraszamy, że trwa to tak długo. marlang Jeżeli masz pytania co do statusu wniosku skontaktuj się z opiekunem wniosku, który wszystko dokładnie sprawdzi brakujące dokumenty.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |