21-07-2021 17:29
22-07-2021 10:37
29-07-2021 12:13
Składałeś wniosek w oddziale czy przez pośrednika/doradcę? Pytam z ciekawości, bo próbuję ustalić czy ma to znaczenie.
29-07-2021 13:09
30-07-2021 15:30
31-07-2021 15:36
Katarzyna871 aktualnie czas rozpatrzenia wniosku jest dłuższy, ponieważ mamy bardzo interesującą ofertę i wiele wniosków. Dziękujemy za takie zainteresowanie i jednocześnie przepraszamy, że trwa to tak długo. marlang Jeżeli masz pytania co do statusu wniosku skontaktuj się z opiekunem wniosku, który wszystko dokładnie sprawdzi brakujące dokumenty.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
10 | |
6 | |
5 | |
5 |