21-07-2021 17:29
22-07-2021 10:37
29-07-2021 12:13
Składałeś wniosek w oddziale czy przez pośrednika/doradcę? Pytam z ciekawości, bo próbuję ustalić czy ma to znaczenie.
29-07-2021 13:09
30-07-2021 15:30
31-07-2021 15:36
Katarzyna871 aktualnie czas rozpatrzenia wniosku jest dłuższy, ponieważ mamy bardzo interesującą ofertę i wiele wniosków. Dziękujemy za takie zainteresowanie i jednocześnie przepraszamy, że trwa to tak długo. marlang Jeżeli masz pytania co do statusu wniosku skontaktuj się z opiekunem wniosku, który wszystko dokładnie sprawdzi brakujące dokumenty.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024