20-10-2022 16:30
Tez otrzymalem podobne zapytania z banku. Odpisalem zgodnie z prawda i zyje dalej.
Ale chcialem tylko skomentowac slowa "musi" i "moze"
Bez wzgledu na to czy bank "musi" czy tez tylko "moze" to z pewnoscia wynika to z jakiejs podstawy prawnej.
Co w praktyce oznacza, ze jesli bank uwaza to za stosowne to zrobi to, bo poprostu "moze" to zrobic.
W przeciwienstwie do tego gdyby bylo napisane odwrotnie, ze " nie moze" A chyba tak nie jest?
22-10-2022 18:28
29-10-2022 01:09
04-11-2022 00:40
05-11-2022 11:13
Zależy mi, na wyjaśnieniu Twojego problemu, dlatego proszę o podanie numeru reklamacji. Przekażę prośbę o przyśpieszenie rozpatrzenia zgłoszenia.
06-11-2022 16:32 – ostatnio edytowany 28-11-2022 14:03 przez MonikaC
Ktos moze ma jakis sposob, zeby to ukrocic?
w wolnej chwili poczytaj https://www.filipiakbabicz.com/przestepstwa-w-biznesie/2020/07/02/blokada-srodkow-na-rachunku-bankow...
08-11-2022 22:07
rz7 - usunięto mi link z mojego postu... zapewne w słusznej obawie przed treścią... przeczytaj proszę wiadomość prywatną ode mnie
14-11-2022 20:47
Dlatego zakończyłem 20 letnia współpracę z tym bankiem zerokompetencji bank ma zabezpieczać moje pieniądze a nie je blokować pod pretekstem pseudo przepisów
14-11-2022 20:51
Dlatego zakończyłem 20 letnia współpracę z tym bankiem zerokompetencji bank ma zabezpieczać moje pieniądze a nie je blokować pod pretekstem pseudo przepisów
28-11-2022 17:03
Rozumiem że jest pani pracownikiem ING ?
Więc mam pytania. Ok czytam wszystkie posty odnośnie kretyńskich i irytujących wezwań z ING o źródła dochodu. Jak to się ma do rzeczywistości ?
Ktoś coś ugrał czy po prostu zmiana banku i mieć w dupie ING ?
Ma jeszcze tutaj dwa konta firmowe i prywatne.
Jak dla mnie jest to już nękanie ze strony banku w lutym wezwanie skąd miałem 52 tys zł wpłacone na konto prywatne poprzez bankomat dziś dochodzenie w sprawie konta firmowego i 10 stron różnych oświadczeń których nie mam zamiaru wypełniać.
Chyba jak wszyscy tutaj należy zakończyć długoletnią współpracę z ING.
Rozpytywałem znajomych w innych bankach nie maja takich fanaberii szczególnie jeżeli chodzi o rachunki firmowe z których idą świadczenia zusowskie i skarbowe.
Pomysły lub sugestie ze strony ING ?
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |