Odpowiedz

Błąd na koncie - ciągły debet.

[ Edytowane ]

Miałam na koncie w waszym banku (których mam 4) zaległy debet, który spłaciłam. Pomimo spłaty wszysykie moje rachunki są zablokowane. Co chwilę pojawia się nowy komunikat, że pojawiły się kolejne prowizje i debety, które zgodnie z regulaminem, muszę opłacić, by używać któregokolwiek z kont. Sytuacja ciągnie się już miesiące, mówią mi Państwo o składaniu reklamacji, i nic to nie daje. Nie wiem co mogę zrobić więc proszę o pomoc w odblokowaniu rachunku, od kilku miesięcy są tam zamrożone WSZYSTKIE moje pieniądze..
Login:

Odpowiedz
0 Lajków
barbarasie
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
23-08-2021
Wiadomość 1 z 6 (4 353 wyświetleń)

Re: Błąd na koncie - ciągły debet.

@barbarasie Prosimy, nie podawaj swojego loginu na forum. Jest to wrażliwa informacja. W sprawie blokady pieniędzy i kont proszę Cię o kontakt z naszą infolinią 32 357 00 69 lub możesz napisać do nas na czacie w Moim ING, który znajdziesz po zalogowaniu się do bankowości na dole strony. Infolinia jest czynna całodobowo. Tutaj niestety nie mamy dostępu do systemu żeby to sprawdzić, a sprawa jest bardzo indywidualna.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
587
126
12-04-2017
Wiadomość 2 z 6 (4 293 wyświetleń)

Sytuacja.

Kilka dni temu wrzuciłam post o problemach związamych z rachunkiem. Błyskawicznie spowodowało to kontakt ze strony osób, któe nie mogły wcześniej zająć się sprawą. Dostałam deklaracje, które nijak mijały się z prawdą. Na koncie nowymi tytułami pojawiają się prowizje. W rozmowach Pan Dyrektor, z którym rozmawiam, nazwał mnie "zaradną księżniczką". Dziś kolejna prowizja, pojawiła się z takim tytułem. Nie wiem już jaką drogę odwoławczą mogę podjąć, proszę więc kolejny raz o przekazanie sprawy do odpowiednich organów.
Odpowiedz
0 Lajków
barbarasie
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
23-08-2021
Wiadomość 3 z 6 (4 334 wyświetleń)

Re: Sytuacja.

Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z nami przez Czat w Moim ING lub zadzwoń +48 32 357 00 69. Tylko tam możemy sprawdzić Twoje konto.

Na Forum nie mamy wglądu do systemów bankowych.

O to samo poprosiliśmy Cię pod Twoim poprzednim wpisem: https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/B%C5%82%C4%85d-na-koncie-ci%C4%85g%C5%82y-debe...



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 4 z 6 (4 260 wyświetleń)
To już jest mój trzeci post w ciągu tygodnia związany z problemami z kontem w banku ING. Kilka dni temu zostałam zapewniona, że bank traktuje moją sprawę priorytetowo. Opłaciłam wszystkie odsetki, a na infolinii zostałam poinformowana, że system odblokuje moje konto i to kwestia „minut, godzin”, ale nastąpi to w czwartek (tj. w dniu rozmowy). Następnie otrzymałam informację, że proces jest bardziej skomplikowany niż myślano na początku i zwrócenie mi dostępu do moich zablokowanych od kilku miesięcy potrwa dłużej.
Dopiero po moim wyraźnym żądaniu sprecyzowania realnej daty odblokowania otrzymałam informację, że będzie to piątek, tj. dzisiaj (27 sierpnia) do godziny 12:45. O 12 pojawiły mi się kolejne odsetki do spłacenia na koncie. Są one regulaminowe, więc spłaciłam je natychmiast. Poinformowano mnie, że sprawa jest niezależna od tych odsetek i Pani Konsultantka, z którą rozmawiałam, „odblokowała” mi możliwość robienia przelewów zwykłych (w tym wewnętrznych), a wszystkie inne funkcje zostaną odblokowane w ciągu jednego dnia roboczego.
Spróbowałam zrobić przelew wewnętrzny na inne konto w banku ING. Otrzymałam informację, że przelewy te księgowane są natychmiastowo. Było go godzinę temu, przelew jeszcze nie został zaksięgowany.

Jest to poniżające traktowanie klienta, które pokazuje tylko jak bank pochodzi do rozwiązywania problemów.

Uprzejmie proszę o informację, dlaczego moje konto jest nadal zablokowane i dlaczego pracownicy banku nie są w stanie przewidzieć ile proces odblokowywania moich środków potrwa. Jest to już kolejny dzień, kiedy są mi mydlone oczy, a sprawa traktowana „priorytetowo” jest cały czas przedłużana.

Uprzejmie także proszę (ponownie) o natychmiastowe odblokowanie mi konta, na którym znajdują się WSZYSTKIE moje środki.
Odpowiedz
0 Lajków
barbarasie
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
23-08-2021
Wiadomość 5 z 6 (4 425 wyświetleń)

Re: Konto.

Przykro mi, że masz zablokowane konto i nie możesz z niego obecnie korzystać.
Chciałabym Ci pomóc ale na forum nie mamy wglądu do systemu bankowego i danych naszych klientów.
Nie możemy tutaj sprawdzić powodu zablokowania Twojego konta.

 

Skontaktuj się proszę z naszą infolinią lub przez Moje ING, tak jak prosiliśmy Cię w poprzednich wiadomościach.
Ostatnią dostałaś tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/Sytuacja/m-p/34208#M2740

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
541
122
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (4 376 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy