Hej moglbys ptosze zaznaczyc panom od reklamacji, ze w sobote mam slub i to dosc wazne, 2000 niby nie duzo ale to jedyne co w tym momencie mamy. Bardzo prosilabym o albo nie wiwm szybkie przeliczenie bankomatu albo zeby no oddac mi to.
001721/092021 to numer mojej reklamacji. Wplatomat w Rzeszowie zjadl mi 2000zl. Prosze o pomoc w szybkim odzyskaniu srodkow. To jedyne moje srodki. Blagam
To już jest mój trzeci post w ciągu tygodnia związany z problemami z kontem w banku ING. Kilka dni temu zostałam zapewniona, że bank traktuje moją sprawę priorytetowo. Opłaciłam wszystkie odsetki, a na infolinii zostałam poinformowana, że system odblokuje moje konto i to kwestia „minut, godzin”, ale nastąpi to w czwartek (tj. w dniu rozmowy). Następnie otrzymałam informację, że proces jest bardzie...
Kilka dni temu wrzuciłam post o problemach związamych z rachunkiem. Błyskawicznie spowodowało to kontakt ze strony osób, któe nie mogły wcześniej zająć się sprawą. Dostałam deklaracje, które nijak mijały się z prawdą. Na koncie nowymi tytułami pojawiają się prowizje. W rozmowach Pan Dyrektor, z którym rozmawiam, nazwał mnie "zaradną księżniczką". Dziś kolejna prowizja, pojawiła się z takim tytułem...
Miałam na koncie w waszym banku (których mam 4) zaległy debet, który spłaciłam. Pomimo spłaty wszysykie moje rachunki są zablokowane. Co chwilę pojawia się nowy komunikat, że pojawiły się kolejne prowizje i debety, które zgodnie z regulaminem, muszę opłacić, by używać któregokolwiek z kont. Sytuacja ciągnie się już miesiące, mówią mi Państwo o składaniu reklamacji, i nic to nie daje. Nie wiem co m