Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Błąd na koncie - ciągły debet.

[ Edytowane ]

Miałam na koncie w waszym banku (których mam 4) zaległy debet, który spłaciłam. Pomimo spłaty wszysykie moje rachunki są zablokowane. Co chwilę pojawia się nowy komunikat, że pojawiły się kolejne prowizje i debety, które zgodnie z regulaminem, muszę opłacić, by używać któregokolwiek z kont. Sytuacja ciągnie się już miesiące, mówią mi Państwo o składaniu reklamacji, i nic to nie daje. Nie wiem co mogę zrobić więc proszę o pomoc w odblokowaniu rachunku, od kilku miesięcy są tam zamrożone WSZYSTKIE moje pieniądze..
Login:

Odpowiedz
0 Lajków
barbarasie
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
23-08-2021
Wiadomość 1 z 6 (3 620 wyświetleń)

Re: Błąd na koncie - ciągły debet.

@barbarasie Prosimy, nie podawaj swojego loginu na forum. Jest to wrażliwa informacja. W sprawie blokady pieniędzy i kont proszę Cię o kontakt z naszą infolinią 32 357 00 69 lub możesz napisać do nas na czacie w Moim ING, który znajdziesz po zalogowaniu się do bankowości na dole strony. Infolinia jest czynna całodobowo. Tutaj niestety nie mamy dostępu do systemu żeby to sprawdzić, a sprawa jest bardzo indywidualna.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 2 z 6 (3 560 wyświetleń)

Sytuacja.

Kilka dni temu wrzuciłam post o problemach związamych z rachunkiem. Błyskawicznie spowodowało to kontakt ze strony osób, któe nie mogły wcześniej zająć się sprawą. Dostałam deklaracje, które nijak mijały się z prawdą. Na koncie nowymi tytułami pojawiają się prowizje. W rozmowach Pan Dyrektor, z którym rozmawiam, nazwał mnie "zaradną księżniczką". Dziś kolejna prowizja, pojawiła się z takim tytułem. Nie wiem już jaką drogę odwoławczą mogę podjąć, proszę więc kolejny raz o przekazanie sprawy do odpowiednich organów.
Odpowiedz
0 Lajków
barbarasie
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
23-08-2021
Wiadomość 3 z 6 (3 601 wyświetleń)

Re: Sytuacja.

Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z nami przez Czat w Moim ING lub zadzwoń +48 32 357 00 69. Tylko tam możemy sprawdzić Twoje konto.

Na Forum nie mamy wglądu do systemów bankowych.

O to samo poprosiliśmy Cię pod Twoim poprzednim wpisem: https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/B%C5%82%C4%85d-na-koncie-ci%C4%85g%C5%82y-debe...


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 4 z 6 (3 527 wyświetleń)
To już jest mój trzeci post w ciągu tygodnia związany z problemami z kontem w banku ING. Kilka dni temu zostałam zapewniona, że bank traktuje moją sprawę priorytetowo. Opłaciłam wszystkie odsetki, a na infolinii zostałam poinformowana, że system odblokuje moje konto i to kwestia „minut, godzin”, ale nastąpi to w czwartek (tj. w dniu rozmowy). Następnie otrzymałam informację, że proces jest bardziej skomplikowany niż myślano na początku i zwrócenie mi dostępu do moich zablokowanych od kilku miesięcy potrwa dłużej.
Dopiero po moim wyraźnym żądaniu sprecyzowania realnej daty odblokowania otrzymałam informację, że będzie to piątek, tj. dzisiaj (27 sierpnia) do godziny 12:45. O 12 pojawiły mi się kolejne odsetki do spłacenia na koncie. Są one regulaminowe, więc spłaciłam je natychmiast. Poinformowano mnie, że sprawa jest niezależna od tych odsetek i Pani Konsultantka, z którą rozmawiałam, „odblokowała” mi możliwość robienia przelewów zwykłych (w tym wewnętrznych), a wszystkie inne funkcje zostaną odblokowane w ciągu jednego dnia roboczego.
Spróbowałam zrobić przelew wewnętrzny na inne konto w banku ING. Otrzymałam informację, że przelewy te księgowane są natychmiastowo. Było go godzinę temu, przelew jeszcze nie został zaksięgowany.

Jest to poniżające traktowanie klienta, które pokazuje tylko jak bank pochodzi do rozwiązywania problemów.

Uprzejmie proszę o informację, dlaczego moje konto jest nadal zablokowane i dlaczego pracownicy banku nie są w stanie przewidzieć ile proces odblokowywania moich środków potrwa. Jest to już kolejny dzień, kiedy są mi mydlone oczy, a sprawa traktowana „priorytetowo” jest cały czas przedłużana.

Uprzejmie także proszę (ponownie) o natychmiastowe odblokowanie mi konta, na którym znajdują się WSZYSTKIE moje środki.
Odpowiedz
0 Lajków
barbarasie
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
23-08-2021
Wiadomość 5 z 6 (3 692 wyświetleń)

Re: Konto.

Przykro mi, że masz zablokowane konto i nie możesz z niego obecnie korzystać.
Chciałabym Ci pomóc ale na forum nie mamy wglądu do systemu bankowego i danych naszych klientów.
Nie możemy tutaj sprawdzić powodu zablokowania Twojego konta.

 

Skontaktuj się proszę z naszą infolinią lub przez Moje ING, tak jak prosiliśmy Cię w poprzednich wiadomościach.
Ostatnią dostałaś tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/Sytuacja/m-p/34208#M2740

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (3 643 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witam! Mam dziwny problem z aplikacją Moje ING. Od dzisiaj rana podczas próby włączenia aplikacji, zaczyna się ona szybko odświeżać a przy tym odtwarza się dźwięk jakiegoś powiadomienia i wibracja. (I...

17-04-2024
ubezpieczenie nieruchomości

10 każdego miesiąca ING pobiera mi składkę za ubezpieczenie nieruchomości. 17 kwietnia wypowiedziałem polisę aby zwiększyć wartość nieruchomości i podpisałem nową polisę. Dzień później pobrano mi pono...

17-04-2024
Zeskanuj i zapłać

Witam!

 

Kiedy można się spodziewać wdrożenia bardzo przydatnej funkcji Zeskanuj (QR) i zapłać?

17-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy