23-08-2021
16:15
– ostatnio edytowany
23-08-2021
17:07
przez
MonikaC
Miałam na koncie w waszym banku (których mam 4) zaległy debet, który spłaciłam. Pomimo spłaty wszysykie moje rachunki są zablokowane. Co chwilę pojawia się nowy komunikat, że pojawiły się kolejne prowizje i debety, które zgodnie z regulaminem, muszę opłacić, by używać któregokolwiek z kont. Sytuacja ciągnie się już miesiące, mówią mi Państwo o składaniu reklamacji, i nic to nie daje. Nie wiem co mogę zrobić więc proszę o pomoc w odblokowaniu rachunku, od kilku miesięcy są tam zamrożone WSZYSTKIE moje pieniądze..
Login:
24-08-2021 16:21
@barbarasie Prosimy, nie podawaj swojego loginu na forum. Jest to wrażliwa informacja. W sprawie blokady pieniędzy i kont proszę Cię o kontakt z naszą infolinią 32 357 00 69 lub możesz napisać do nas na czacie w Moim ING, który znajdziesz po zalogowaniu się do bankowości na dole strony. Infolinia jest czynna całodobowo. Tutaj niestety nie mamy dostępu do systemu żeby to sprawdzić, a sprawa jest bardzo indywidualna.
25-08-2021 15:47
26-08-2021 17:16
Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z nami przez Czat w Moim ING lub zadzwoń +48 32 357 00 69. Tylko tam możemy sprawdzić Twoje konto.
Na Forum nie mamy wglądu do systemów bankowych.
O to samo poprosiliśmy Cię pod Twoim poprzednim wpisem: https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/B%C5%82%C4%85d-na-koncie-ci%C4%85g%C5%82y-debe...
27-08-2021 13:43
28-08-2021 12:59
Przykro mi, że masz zablokowane konto i nie możesz z niego obecnie korzystać.
Chciałabym Ci pomóc ale na forum nie mamy wglądu do systemu bankowego i danych naszych klientów.
Nie możemy tutaj sprawdzić powodu zablokowania Twojego konta.
Skontaktuj się proszę z naszą infolinią lub przez Moje ING, tak jak prosiliśmy Cię w poprzednich wiadomościach.
Ostatnią dostałaś tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/Sytuacja/m-p/34208#M2740
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |