- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Błąd na koncie - ciągły debet.
[ Edytowane ]
23-08-2021
16:15
– ostatnio edytowany
23-08-2021
17:07
przez
MonikaC
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Miałam na koncie w waszym banku (których mam 4) zaległy debet, który spłaciłam. Pomimo spłaty wszysykie moje rachunki są zablokowane. Co chwilę pojawia się nowy komunikat, że pojawiły się kolejne prowizje i debety, które zgodnie z regulaminem, muszę opłacić, by używać któregokolwiek z kont. Sytuacja ciągnie się już miesiące, mówią mi Państwo o składaniu reklamacji, i nic to nie daje. Nie wiem co mogę zrobić więc proszę o pomoc w odblokowaniu rachunku, od kilku miesięcy są tam zamrożone WSZYSTKIE moje pieniądze..
Login:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-08-2021 16:21
Re: Błąd na koncie - ciągły debet.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@barbarasie Prosimy, nie podawaj swojego loginu na forum. Jest to wrażliwa informacja. W sprawie blokady pieniędzy i kont proszę Cię o kontakt z naszą infolinią 32 357 00 69 lub możesz napisać do nas na czacie w Moim ING, który znajdziesz po zalogowaniu się do bankowości na dole strony. Infolinia jest czynna całodobowo. Tutaj niestety nie mamy dostępu do systemu żeby to sprawdzić, a sprawa jest bardzo indywidualna.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
25-08-2021 15:47
Sytuacja.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
26-08-2021 17:16
Re: Sytuacja.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z nami przez Czat w Moim ING lub zadzwoń +48 32 357 00 69. Tylko tam możemy sprawdzić Twoje konto.
Na Forum nie mamy wglądu do systemów bankowych.
O to samo poprosiliśmy Cię pod Twoim poprzednim wpisem: https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/B%C5%82%C4%85d-na-koncie-ci%C4%85g%C5%82y-debe...
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-08-2021 13:43
Konto.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dopiero po moim wyraźnym żądaniu sprecyzowania realnej daty odblokowania otrzymałam informację, że będzie to piątek, tj. dzisiaj (27 sierpnia) do godziny 12:45. O 12 pojawiły mi się kolejne odsetki do spłacenia na koncie. Są one regulaminowe, więc spłaciłam je natychmiast. Poinformowano mnie, że sprawa jest niezależna od tych odsetek i Pani Konsultantka, z którą rozmawiałam, „odblokowała” mi możliwość robienia przelewów zwykłych (w tym wewnętrznych), a wszystkie inne funkcje zostaną odblokowane w ciągu jednego dnia roboczego.
Spróbowałam zrobić przelew wewnętrzny na inne konto w banku ING. Otrzymałam informację, że przelewy te księgowane są natychmiastowo. Było go godzinę temu, przelew jeszcze nie został zaksięgowany.
Jest to poniżające traktowanie klienta, które pokazuje tylko jak bank pochodzi do rozwiązywania problemów.
Uprzejmie proszę o informację, dlaczego moje konto jest nadal zablokowane i dlaczego pracownicy banku nie są w stanie przewidzieć ile proces odblokowywania moich środków potrwa. Jest to już kolejny dzień, kiedy są mi mydlone oczy, a sprawa traktowana „priorytetowo” jest cały czas przedłużana.
Uprzejmie także proszę (ponownie) o natychmiastowe odblokowanie mi konta, na którym znajdują się WSZYSTKIE moje środki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
28-08-2021 12:59
Re: Konto.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przykro mi, że masz zablokowane konto i nie możesz z niego obecnie korzystać.
Chciałabym Ci pomóc ale na forum nie mamy wglądu do systemu bankowego i danych naszych klientów.
Nie możemy tutaj sprawdzić powodu zablokowania Twojego konta.
Skontaktuj się proszę z naszą infolinią lub przez Moje ING, tak jak prosiliśmy Cię w poprzednich wiadomościach.
Ostatnią dostałaś tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/Sytuacja/m-p/34208#M2740
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość