29-09-2022 22:06
Witam, czy istnieje możliwość zasilenia konta REVOLUT kartą kredytową VISA ? Zastanawiam się nad zamówieniem takowej
30-09-2022 22:15
To bardziej pytanie do Revoluta. O ile będzie to zasilenie na zasadzie płatności kartą, to karty kredytowe również pozwalają na płatności nimi w internecie. Dodatkowo płatności naszymi kartami kredytowymi za granicą są bezpłatne i nie ma w nich prowizji za przewalutowanie.
06-10-2022 12:28 | Edytowano: 06-10-2022 12:30
U mnie przy próbie doładowania kartą kredytową VISA był jakiś problem. Potwierdzałem pomyślnie transakcję w aplikacji mobilnej, ale ostatecznie nie dochodziło do jej zrealizowania. Nie wiem czy problem jest po stronie ING czy też Revoluta. W Revolut występował status "oczekujący", a później dostawałem informację że zasilenie zakończyło się niepowodzeniem. Rozwiązaniem było podpięcie karty pod Google pay. Teraz zasilam Revoluta kartą kredytową poprzez Google play.
23-05-2023 12:47
24-05-2023 13:32
Napisz dokładnie, co masz na myśli w temacie zgodności doładowania konta Revolut z regulaminem?
Transakcje są sprawdzane przez system. Może być tak, że dla bezpieczeństwa transakcja zostanie odrzucona. Każdy taki przypadek jest indywidualny i najlepiej konsultować go z nami poprzez infolinię wtedy, kiedy to wystąpi.
24-05-2023 13:50
24-05-2023 13:57
Co do pierwszego pytania - możesz dowolnie korzystać ze swojej karty i limitu kredytowego, który jest Ci przyznany. Warto jednak dbać o terminową spłatę, żeby uniknąć odsetek. Odnośnie pytania drugiego, to w tym temacie warto skonsultować się z radcą prawnym lub urzędem skarbowym.
18-12-2024 17:29
Hej, czy próbowałeś tej taktyki?
Udało się czy były problemy przy doładowaniu?
Jeśli się udało, to jaka karta i jaka kwota?
Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 |