- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
Zablokowane pieniądze na koncie
[ Edytowane ]06-11-2017 16:43 | Edytowano: 06-11-2017 16:48
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sytuacja jest taka, że hotel zablokował mi 26 października pieniądze na koncie po mojej rezerwacji przez booking.com. Następnie 2 listopada hotel pobrał pieniądze z karty (dzisiaj dopiero uzyskałem o tym informację przez ING online). W sumie więc dwa razy pobrało mi pieniądze z karty za hotel i teraz mam debet na koncie, albowiem ta pierwsza blokada dalej funkcjonuje mimo że dawno się wymeldowałem i zapłaciłem za hotel. Jak rozumiem rozwiązanie tego problemu to zwolnienie tej blokady z 26 X, tylko do kogo mam się o to zwrócić, do banku czy do hotelu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
07-11-2017 05:51
Re.: Zablokowane pieniądze na koncie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Rozmawiałeś z hotelem w tej sprawie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
07-11-2017 17:03
Re.: Zablokowane pieniądze na koncie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Możesz tez spróbować tej opcji wyjaśnienia tego przez bank. Niestety zalknnialem nazwy tej usługi:
Po proszę żeby ktoś z moderatorów przypomniał jak brzmi nazwa tej usługi,
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-11-2017 06:09
Re.: Zablokowane pieniądze na koncie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
09-11-2017 12:02
Re: Re.: Zablokowane pieniądze na koncie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kr Sytuacje ciężko będzie wyjaśnić przez naszą społeczność. Jeżeli hotel wykona preautoryzację podczas Twojego przyjazdu i prawidłowo zakończy ją gdy wyjeżdżasz, to blokadę wynikającą z preautoryzacji zniesiemy i nałożymy blokadę już na właściwą kwotę płatności którą wykonałeś. Później taka transakcja jest rozliczana przez hotel i informację o tym dostajemy od nich zazwyczaj do kilku dni. Jeżeli obsługa hotelu nie zamknie poprawnie preautoryzacji i rozpocznie tak jakby druga płatność, to może się pojawić taki przypadek jak opisałeś. Wtedy taką blokadę (preautoryzacyjną) zniesiemy maksymalnie do 11 dni kalendarzowych.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
15-11-2017 05:28
Re: Re.: Zablokowane pieniądze na koncie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
https://niebezpiecznik.pl/post/placac-przez-booking-com-masz-pewnosc-ze-dane-karty-beda-bezpieczne-o...
Potwierdzenie moich wątpliwości wobec bezpieczeństwa zasad związanych z podawaniem danych kart płatniczych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
15-11-2017 05:39
Re: Re.: Zablokowane pieniądze na koncie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zastanawiam się od tamtej pory, czy gdybym nie przyjechał to hotel obciążyłby moją kartę zgodnie z regulaminem? Do głowy przychodzi mi tylko jakaś droga prawna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
15-11-2017 06:27
Re: Re.: Zablokowane pieniądze na koncie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Skandal.
Banki w Polce, powinny się tym zainteresować i napiętnować takie przypadki.
Dziękuje za link.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
15-11-2017 07:33
Re: Re.: Zablokowane pieniądze na koncie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Od siebie dodam że zawsze w sytuacji nieautoryzowanej płatności można skorzystać z rozwiązania "chargeback". Mimo wszystko to spore utrudnienie gdy ktoś ukradnie z karty 10k a są one potrzebne, niezbędne na dalsze np podróże itp.
W jakim czasie bank zwraca pieniądze na konto w takiej sytuacji?. Zastanawiam się, czy nie zacząć używać karty wirtualnej w takim przypadku. Tylko to prowadzi do tego że nasze transakcje są zapisywane na kolejnym rachunku rozliczeniowym.
No i jak ma się do tego wszystkiego 3D Secure
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
15-11-2017 08:09
Re: Re.: Zablokowane pieniądze na koncie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Trudno powiedzieć czy Bank czy też operatorzy kart.
Znajomy wprowadzał spory system rozliczeń kartowych (w tym lojalnościowe). MasterCard audytuje co najmniej raz w roku.
Podobnie powinno być z właścicielami terminali, placówek gdzie występują płatności kartą.
Rzecz, która u mnie budzi wątpliwości - płatność kartą na bramkach na autostradzie.
Podajesz kartę pani, która siedzi wyżej od Ciebie. Co robi z kartą? Niestety ona nie poda Ci terminala żeby zbliżyć. Zatem wyjść z auta na czas płatności? Takie sytuacje nie powinny mieć miejsca. W Chorwacji spotkałem się z bramkami gdzie "zbliżak" był umocowany do ścianki budki. Podjeżdżasz, wsuwasz bilet, widzisz ile do zapłaty, przystawiasz kartę. Są więc rozwiązania na wszystko.
Wracając do hoteli i portali online powinny posiadać certyfikaty, audyty bezpieczeństwa jeżeli rezerwacja wymaga podania karty płatniczej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »