08-02-2018 09:04 | Edytowano: 08-02-2018 09:06
Witam,
Próbując dokonać zakupu za pomocą karty w sklepie internetowym (https://www.humblebundle.com/monthly?hmb_source=humble_monthly&hmb_medium=banner), transakcja zostaje odrzucania podczas finalizacji. Wcześniej nie miałem tego typu problemów jednak od wczorajszego wieczora nie jestem w stanie dokonać opłaty w wysokości 10,80$ (wcześniej przechodiły nawet większe kwoty). Co zabawne udało się dokonać zakupu za kwotę 1$, natomiast wyżej wspomniana kwota nie przechodzi. Czy w ING obecnie są jakieś problemy z płatnościami wirtualna VISA? Jeżeli nie to dojść do sedna problemu? Na karcie oczywiście znajdują się środki w wystarczającej kwocie. Zrzut ekranu w załączniku (który rzecz jasna niewiele mówi).
09-02-2018 10:33
Karta wirtualna VISA to karta przedpłacona, która daje możliwość płacenia przez internet, ale zdarzają się sytuacje kiedy sklepy akceptują tylko karty kredytowe. Sprawdź to w tym sklepie, być może to jest przyczyną odrzucenia transakcji. Zachęcam Cię również do kontaktu z naszym całodobowym działem obsługi kart i również na to zerkniemy - 32 357 00 12.
No dobra. Znalazłem sposób jak zrobić aby powiadomienie zniknęło.
Wystarczy wejść w ustawienia powiadomień w telefonie i wyłączyć na chwilę
aplikacji moje ing zgodę na powiadomienia.
Powiadomienie znik
... 06-12-2023Albo coś z Samsungiem nie tak i ich aktualizacjami bo z tego co kojarzę dwie aktualizację wstecz tego błędu nie miałem heh...
06-12-2023