08-02-2018 09:04 | Edytowano: 08-02-2018 09:06
Witam,
Próbując dokonać zakupu za pomocą karty w sklepie internetowym (https://www.humblebundle.com/monthly?hmb_source=humble_monthly&hmb_medium=banner), transakcja zostaje odrzucania podczas finalizacji. Wcześniej nie miałem tego typu problemów jednak od wczorajszego wieczora nie jestem w stanie dokonać opłaty w wysokości 10,80$ (wcześniej przechodiły nawet większe kwoty). Co zabawne udało się dokonać zakupu za kwotę 1$, natomiast wyżej wspomniana kwota nie przechodzi. Czy w ING obecnie są jakieś problemy z płatnościami wirtualna VISA? Jeżeli nie to dojść do sedna problemu? Na karcie oczywiście znajdują się środki w wystarczającej kwocie. Zrzut ekranu w załączniku (który rzecz jasna niewiele mówi).
09-02-2018 10:33
Karta wirtualna VISA to karta przedpłacona, która daje możliwość płacenia przez internet, ale zdarzają się sytuacje kiedy sklepy akceptują tylko karty kredytowe. Sprawdź to w tym sklepie, być może to jest przyczyną odrzucenia transakcji. Zachęcam Cię również do kontaktu z naszym całodobowym działem obsługi kart i również na to zerkniemy - 32 357 00 12.
To naprawdę przykro się czyta. Tak jak waszym obowiązkiem jest weryfikowanie dowodu tożsamości, tak jest nim też zapewnienie dostępu do informacji i komunikacji z OzN. Instrukcje typu: "Aby wyjaśnić
... 19-12-2024Dobry wieczór,
Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.
Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło, zapisuje też
... 18-12-2024Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 |