Rozwiązaniem jest zaktualizowanie sytemu w twoim smartfonie do nowszego androida np. Android 10, który jest obecnie w najtańszych nowszych dostępnych smartfonach. Jednak jeśli masz jakiegoś starego smartfona to będzie on za słaby by zaktualizować go i pozostaje kupić nowy telefon. Inne rozwiązanie to zmienić bank, na taki który ma działającą aplikację na starych te
W dniu dzisiejszym aplikacja na moim Samsung Galaxy J3 (2016) przestała działać. Chciało jakieś aktualizację, chociaż do końca nie wiem czy chodziło o aktualizację telefonu czy aplikacji, ale obu nie potrafię zrobić, więc odinstalowałem aplikację by zainstalować ponownie... I... nie mogę nawet znaleźć aplikacji ING w Sklepie Play?
Płaciłem za lot Ryanair kartą jakiś tydzień temu. Transakcja się udała.
Wczoraj moja karta utraciła ważność. Zamówiłem nową kartę.
Dzisiaj patrzę a pieniądze - opłata za lot wróciły chyba na moje konto. Pojawiło się: "zwolnienie blokady". Więc teraz jakby nie zapłaciłem za mój lot.
Kartą Visa Debit bez problemu płaciłem w hotelach, czy w innych miejscach.
Maestro nie chcieli mi przyjąć w hotelu i na lotnisku i nie obsługiwali tej karty, ale z bankomatów wypłacałem bez problemu pieniądze w bankomatach 7Eleven.
Hotel nic nie wiedział, stwierdzili, że u nich wszystko w porządku. Okazało się w końcu, że to wina całej tej procedury blokowania kwot na koncie, więc hotel w ogóle mógł nie być tu winny. Zadzwoniłem ostatecznie do ING i konsultant wyjaśnił mi to i uspokoił. Kwota ta jest odblokowywana po jakimś czasie automatycznie i tak też się stało.
Oczywiście według mnie to nie jest normalne do końca, bo prz
Sytuacja jest taka, że hotel zablokował mi 26 października pieniądze na koncie po mojej rezerwacji przez booking.com. Następnie 2 listopada hotel pobrał pieniądze z karty (dzisiaj dopiero uzyskałem o tym informację przez ING online). W sumie więc dwa razy pobrało mi pieniądze z karty za hotel i teraz mam debet na koncie, albowiem ta pierwsza blokada dalej funkcjonuje mimo że dawno się wymeldowałem