Odpowiedz

Zwolnienie blokady po utracie ważności karty

Płaciłem za lot Ryanair kartą jakiś tydzień temu. Transakcja się udała.

Wczoraj moja karta utraciła ważność. Zamówiłem nową kartę.

Dzisiaj patrzę a pieniądze - opłata za lot wróciły chyba na moje konto. Pojawiło się: "zwolnienie blokady". Więc teraz jakby nie zapłaciłem za mój lot.

To normalne? 

Odpowiedz
0 Lajków
kr
kr
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
0
09-04-2017
Wiadomość 1 z 3 (4 383 wyświetleń)

Re: Zwolnienie blokady po utracie ważności karty

Chciałabym Ci pomóc, ale przez Społeczność nie mogę sprawdzić jaką kartą zapłaciłeś. Jeżeli była to karta płatnicza np. Visa Zbliżeniowa lub kredytowa, to nową kartę z nową datą ważności wysyłamy automatycznie jako odnowioną kartę. Wtedy nie powinieneś zamawiać nowej karty. Jeżeli zapłaciłeś kartą, która w danym momencie była ważna, to transakcja powinna dojść do skutku. Być może był błąd płatności lub nie otrzymaliśmy od Rayanair potwierdzenia o udanej transakcji, dlatego masz zwolnienie blokady (wtedy zwiększa się Twoje saldo na koncie). Proszę spróbuj na początku skontaktować się z Rayanair. Jeżeli potwierdzą, że po ich stronie nie było problemu, to zgłoś u nas reklamację w Moim ING przez czat (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 24:00 oraz w sobotę od 8:00 do 22:00), przez wiadomość w bankowości, telefonicznie 32 357 00 69 lub w oddziale.Wtedy sprawdzimy Twoją płatność.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
658
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (4 142 wyświetleń)

Re: Zwolnienie blokady po utracie ważności karty

[ Edytowane ]
No dzisiaj poszły pieniądze na ich konto. Wystarczyło poczekać.
Odpowiedz
0 Lajków
kr
kr
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
0
09-04-2017
Wiadomość 3 z 3 (4 057 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Terminy podpisania umowy

Cześć,

próbuję podpisać umowę o kredyt hipoteczny. Natomiast w Warszawie jest całkowity brak terminów przez 2 tygodnie. A ja w przyszłym tygodniu mam wyznaczony termin podpisania aktu notarialnego. Nik...

19-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Opisana przez Ciebie sytuacja nie jest błędem. Do Profilu zaufanego przesyłane jest zawsze tylko pierwsze imię i w ten sposób możesz poprawnie potwierdzić swoją tożsamość.

19-04-2025
Re.: Problem z założeniem konta przez selfie - błąd aplikacji przy robieniu zdjęcia

Przykro mi, że napotkałaś kłopot z założeniem konta. Proszę, podaj nam model telefonu oraz wersję systemu, przekażemy je do właściwego działu z prośbą o pomoc w tej sprawie.

19-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy