30-11-2019 10:00
30-11-2019 10:31
Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała Faktycznie, nie jest to komfortowe. Dobrze, że zastrzegłeś swoją kartę jak najszybciej. Jeżeli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, możesz złożyć odwołanie:
- na czacie lub w wiadomości w Moim ING
- telefonicznie: 32 357 00 62 w dni robocze od 8:00 - 19:00
- w oddziale banku.
Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. W takich sytuacjach jednak warto zgłosić sprawę na policję. Zachęcam Cię również do zapoznania się zasadami, które pomogą Ci chronić swoją kartę przed nieuprawnionymi transakcjami: https://www.ing.pl/indywidualni/karty/jak-chronic-swoja-karte
Mam nadzieję, że uda Ci się wyjaśnić tę sprawę i zostaniesz z nami.
HEY,
dzieki za odpowiedź i przedstawienie fajnej opcji odnośnie nadpłacania.
swoją droga to tak się zastanawiam czy jest sens wgl myśleć o oprocentowaniu stałym gdzie kredyt chce spłacić w maks w 4 lat
... 21-01-2025Dziękuję za odpowiedź. Chciałabym prosić o poradę, gdzie mogę wyjaśnić tę sprawę i z kim się kontaktować aby wyjaśnić tę sprawę (nie jestem klientką ING). Wniosek składałam przez pośrednika, a ten sam
... 21-01-2025Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do odpowiedniego zespołu i możliwe, że wpłyną one na udostępnienie takiego rozwiązania.
21-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
1 | |
1 | |
1 |