30-11-2019 10:00
30-11-2019 10:31
Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała Faktycznie, nie jest to komfortowe. Dobrze, że zastrzegłeś swoją kartę jak najszybciej. Jeżeli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, możesz złożyć odwołanie:
- na czacie lub w wiadomości w Moim ING
- telefonicznie: 32 357 00 62 w dni robocze od 8:00 - 19:00
- w oddziale banku.
Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. W takich sytuacjach jednak warto zgłosić sprawę na policję. Zachęcam Cię również do zapoznania się zasadami, które pomogą Ci chronić swoją kartę przed nieuprawnionymi transakcjami: https://www.ing.pl/indywidualni/karty/jak-chronic-swoja-karte
Mam nadzieję, że uda Ci się wyjaśnić tę sprawę i zostaniesz z nami.
Witam serdecznie,
Otrzymałem pozytywną decyzję kredytową na kredyt hipoteczny, wszystkie sprawy do tego momentu załatwiłem online. Jestem już po spotkaniu online ze specjalistą gdzie omówiliśmy projek
... 22-04-2025Niedługo minie półtora roku od wprowadzenia funkcji CarPlay. Kiedy w końcu uczynicie ją użyteczną?
Sam pomysł i fakt, że to wprowadzono jest MEGA przydatny, ale funkcja ta musi działać bez konieczności
... 22-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
1 | |
1 |