Odpowiedz

Źle zabezpieczone dane klientów banku oraz brak pomocy z strony pracowników banku na infolini.

Zauważyłem nieautoryzowana transakcje na swoim koncie na 100 zł. Konto kredytowe do którego była wydana karta kredytowa VISA.
Transakcja opisana: FACEBK ADS fb.me/ads IE
Nadmieniam iż nie kupiłem nic od Facebooka. Karta nie była nigdzie zapisana, bezpiecznie leżała w domu w sejfie nieużywany. Po zauważenia powyższego natychmiast skontaktowalem się z infolinią banku, lecz pracownik zablokował kartę, pomógł zamówić nową i na tym się skończyło. Teksty trzeba iść na policję, nie mogę przyjąć reklamacji. Po chwili kłótni reklamacja "przyjęta " lecz na następny dzień już dostałem wiadomość że nie mogą pomóc itp. Nadmieniam iż takie sytuacje z nieautoryzowanym sciaganiem środków z konta w innych bankach załatwiane są MIŁO I BEZ PROBLEMÓW, np bank PKO. Podobna sytuacja załatwiona w przeciągu 3 dni i to w miłej atmosferze, potrafili przyznać się do błędu, i naprawili wszystko błyskawicznie wraz z zwrotem środków na konto. Bank ING ma klientów w poważaniu, pracownicy jak słyszą reklamacja to robią wszystko aby wmówić klientowi że to jego wina i napewno " kartę ma za szybą samochodu żeby każdy mógł spisać numery". Jeśli sprawa ta nadal będzie załatwiają w ten sposób będę musiał wszystkie usługi jakie mam u was około 5 kont przenieść do innego banku.
Odpowiedz
0 Lajków
Kamil1993
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
30-11-2019
Wiadomość 1 z 2 (2 897 wyświetleń)

Re: Źle zabezpieczone dane klientów banku oraz brak pomocy z strony pracowników banku na infolini.

Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała Emotikon: Smutny Faktycznie, nie jest to komfortowe. Dobrze, że zastrzegłeś swoją kartę jak najszybciej. Jeżeli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, możesz złożyć odwołanie:
- na czacie lub w wiadomości w Moim ING
- telefonicznie: 32 357 00 62 w dni robocze od 8:00 - 19:00
- w oddziale banku.

Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. W takich sytuacjach jednak warto zgłosić sprawę na policję. Zachęcam Cię również do zapoznania się zasadami, które pomogą Ci chronić swoją kartę przed nieuprawnionymi transakcjami: https://www.ing.pl/indywidualni/karty/jak-chronic-swoja-karte
Mam nadzieję, że uda Ci się wyjaśnić tę sprawę i zostaniesz z nami. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
425
93
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 891 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy